Om det fortsätter som det var idag på R40 kommer ingen fram ändå...Kan bli rörigt på GOT imorgon.
![]()
SMHI varnar för snö och stark vind
Snöovädret gav sig till känna under måndagskvällen – och smällde till rejält under tisdagsmorgonen. Vädret orsakade flera olyckor på vägarna och inställd kollektivtrafik. Under tisdagskvällen låg SMHI:s vädervarning kvar – men på onsdagen blev Göteborgsvädret bättre. – Efter snö kommer sol...www.gp.se