Filip Nilsson
Medlem
Hej,
Har bokat en EuroBonus resa i business 7/4-22/4 från CPH till NYC via Bryssel och sedan hem från Toronto till CPH via ARN.
Fick imorse ett sms om att flighten från Toronto blivit inställd och att dom inte hittat annat alternativ att omboka till. Så antingen får jag pengarna tillbaka eller så skulle jag kontakta deras kundtjänst.
Kontaktade kundtjänst direkt för att kolla alternativ men de erbjöd bara hem i economy via NYC->LHR->CPH.
Påpekade att det finns alternativ med t.ex. Air Canada direkt från Toronto till CPH men de är tydligen inte "tillgängliga" för SAS att boka om till...
Hittar även flight från Toronto till CPH via Boston med SAS i business men även den menar dom inte går att boka då den inte säljs som EuroBonus poängbiljett...
För mig känns de som att sas har fuckat upp och dom får lösa det... Men känner mig hyfsat screwed...
Så jag undrar helt enkelt... Vad har jag för alternativ? Är jag fucked by SAS?
Något med erfarenhet?
Har bokat en EuroBonus resa i business 7/4-22/4 från CPH till NYC via Bryssel och sedan hem från Toronto till CPH via ARN.
Fick imorse ett sms om att flighten från Toronto blivit inställd och att dom inte hittat annat alternativ att omboka till. Så antingen får jag pengarna tillbaka eller så skulle jag kontakta deras kundtjänst.
Kontaktade kundtjänst direkt för att kolla alternativ men de erbjöd bara hem i economy via NYC->LHR->CPH.
Påpekade att det finns alternativ med t.ex. Air Canada direkt från Toronto till CPH men de är tydligen inte "tillgängliga" för SAS att boka om till...
Hittar även flight från Toronto till CPH via Boston med SAS i business men även den menar dom inte går att boka då den inte säljs som EuroBonus poängbiljett...
För mig känns de som att sas har fuckat upp och dom får lösa det... Men känner mig hyfsat screwed...
Så jag undrar helt enkelt... Vad har jag för alternativ? Är jag fucked by SAS?
Något med erfarenhet?