Senaste nytt

SAS EuroBonus Mastercard dubbla poäng från 24 till 26 februari 2023

51 transaktioner idag varav 49 GBiT innan det tog stopp. Jag flyttade störst först och fick ihop ~36k. Jag väntade alltid minst 15 minuter, förutom ett par av de sista flyttarna där jag tog ett par i taget. Jag slog inte i någon spärr förrän dagens hard-stop vid 51/49.

Med den här takten kommer jag inte ta mig igenom de återstående 60-70 transaktionerna, men flyttar jag störst först lämnar jag inte särskilt många poäng på bordet.
Ta de större posterna först, så skadar det inte så mycket ifall du inte hinner :)
 
Långt ifrån klar ;-) men bra jobbat.
Köpte 2 Anton Berg marsipanbröd som enligt skylt skulle kosta 2 för 20kr Sjukt besviken när tjejen i kassan sade -19kr tack! Nu har jag 1 kr outnyttjad! Vad kan man köpa för 1kr?
3D843166-FEAE-4420-8D69-2F9D5EF7A0CD.jpeg
 

MLG55

Medlem
:confused: inte en enda flytt på tre timmar. Hoppas spärren släpper under natten..ca:10000 kr kvar att flytta.
Kunde inte ens köpa snus på nätet :(
 

M.K

Medlem
Köpte 2 Anton Berg marsipanbröd som enligt skylt skulle kosta 2 för 20kr Sjukt besviken när tjejen i kassan sade -19kr tack! Nu har jag 1 kr outnyttjad! Vad kan man köpa för 1kr? Visa bifogad bild 139735
FBB6FDAA-74AB-4244-9CCB-192A8C4ADF21.jpeg


2x tjeckisk pils smakar bra nu men lite tight med din budget, kör SL hem, betala med kortet i spärren, en kr dras direkt. På måndag dras resterande 38:- som bakdateras till ikväll, då är du klar, med beröm godkänt ;-)
 

ptotheg

Medlem
Räkningarna jag betalat via Betalo finns med i transaktioner men har inte genererat poäng (under helgen) - räkningar jag betalade 1/2 har genererat poäng :/
 

imartin

Medlem
Räkningarna jag betalat via Betalo finns med i transaktioner men har inte genererat poäng (under helgen) - räkningar jag betalade 1/2 har genererat poäng :/

Tålamod. Jag betalade räkningar i fredags via Betalo och de genererade poäng. Finns ingen anledning varför du inte skulle få poäng då.
 

imartin

Medlem
Har inte lyckats med någon GBIT transaktion sedan igår eftermiddag. Tror jag är uppe i runt 100 st. Kan det vara så att det är det är ett tak? Typ max 50 GBIT transaktioner inom 24 timmar och max 100 inom XX timmar (möjligtvis 72)? Ren spekulation dock.
 
Toppen