Jag ser kampanjpoämgen från transaktionerna igår.Xilan skrev:Har kampanjpoängen lagts till för er andra?Jag har bara ordinarie poäng än så länge och jag vill minnas att de brukar komma samtidigt.Klicka för att utvidga...
Även jag ser kampanjpoängen direkt!Xilan skrev:Har kampanjpoängen lagts till för er andra?Jag har bara ordinarie poäng än så länge och jag vill minnas att de brukar komma samtidigt.Klicka för att utvidga...
Visserligen OT men nu på morgonen fick jag meddelande från SEB igen. Den här gången gällande mitt debitkort som tydligen också läckt ut och spärrats. 2 SEB kort spärrade på 1 dygn.Erik Österberg skrev:Nu är det inte roligt! Har en massa planerade GBIT, höjt kreditgränsen inför denna helg. Lyckades köra igenom 3 GBIT på morgonen. Försökte igen men då tog det stopp. Kontaktade Curve men innan dom han svara så hörde SEB av sig. Tydligen har mina kortuppgifter läckt ut och dom har spärrat kortet. Varför just den här helgen!Klicka för att utvidga...
Det där är ju lite too close for comfort.Erik Österberg skrev:Visserligen OT men nu på morgonen fick jag meddelande från SEB igen. Den här gången gällande mitt debitkort som tydligen också läckt ut och spärrats. 2 SEB kort spärrade på 1 dygn.Klicka för att utvidga...
Ser kampanjpoöngen på alla de transaktioner från igår som syns. Däremot syns inte alla transaktioner ännu, men det är normalt. Men ser du vanliga poäng men inte kampanj så är nog risken stor att något är knas.Xilan skrev:Har kampanjpoängen lagts till för er andra?Jag har bara ordinarie poäng än så länge och jag vill minnas att de brukar komma samtidigt.Klicka för att utvidga...
Saken är den att jag typ aldrig använder mitt SEB debit.mha321 skrev:Det där är ju lite too close for comfort.Någonstans där du använt båda korten? Typ, eh, curve, eller något liknande?Klicka för att utvidga...
Precis, det utgick jag ifrån. Det ligger undangömt hemma. Det enda jag använder mitt till är om jag behöver sätta in pengar i en automat vilket är typ nogon gång in året.Erik Österberg skrev:Saken är den att jag typ aldrig använder mitt SEB debit.Klicka för att utvidga...
Har kollat nu och använde det vid 2 tillfällen i Aten i höstas och 2 tillfällen i Thailand i somras. Använde dock inte SAS Mastercard på samma ställen.mha321 skrev:Precis, det utgick jag ifrån. Det ligger undangömt hemma. Det enda jag använder mitt till är om jag behöver sätta in pengar i en automat vilket är typ nogon gång in året.Så frågan är hur det läckte. Det borde ju vara lättare att komma fram till om man i princip aldrig använder det.Klicka för att utvidga...
Inser att jag aldrig fick en bekräftelse på att jag anmälde mig till kampanjen.mha321 skrev:Ser kampanjpoöngen på alla de transaktioner från igår som syns. Däremot syns inte alla transaktioner ännu, men det är normalt. Men ser du vanliga poäng men inte kampanj så är nog risken stor att något är knas.Klicka för att utvidga...
Japp, men bara upp till kontantuttagsgränsen på 10 000 SEK på 24 timmar och 20 000 SEK på 4 dygn.businessmamman skrev:Visst är det så att Betalo-transaktioner funkar nu igen?Klicka för att utvidga...
Det har det gjort sen dag 1 så inget konstigt i det. Mer än så behöver vi inte fördjupa oss i detta...Cristoffer Cedergren skrev:Körde Betalo idag och det gick som "kontantuttag" på SAS MC.Klicka för att utvidga...
Snart så…..Erik Österberg skrev:Nu är jag klar! Eller kanske skall gå förbi COOP och köpa godis för en tjuga.Visa bifogad bild 139733Klicka för att utvidga...
Erik Österberg skrev:Nu är jag klar! Eller kanske skall gå förbi COOP och köpa godis för en tjuga.Visa bifogad bild 139733Klicka för att utvidga...
51 transaktioner idag varav 49 GBiT innan det tog stopp. Jag flyttade störst först och fick ihop ~36k. Jag väntade alltid minst 15 minuter, förutom ett par av de sista flyttarna där jag tog ett par i taget. Jag slog inte i någon spärr förrän dagens hard-stop vid 51/49.andersson.j skrev:En till datapunkt: 50 transaktioner varav 49 GBiT innan det tog stopp. Inget Betalo eller liknande. Bara ~17 000 kr. Hittills har jag flyttat de äldsta transaktionerna. När/om det låses upp igen kommer jag prioritera större transaktioner istället.Det har gått ovanligt trögt för mig denna gång. Jag fick bara igenom 4-6 GBiTs innan det tog stopp. Oavsett om jag flyttade dem en i taget med 10+ minuters mellanrum eller 3 i taget var tredje minut. 15 minuters paus verkade dock alltid räcka för lyfta spärren och en längre paus tycktes inte ge några fördelar.Klicka för att utvidga...