Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Hej, hur är det ut om man flyger en domestic flight och sen flyger vidare till ett annat land? Behöver man hämta ut resväskorna och gå igenom inchecknings- och säkerhetskontrollsprocessen igen? Har hittat en 50 minuters mellanlandning i Fukuoka (tokyo-fukuoka-singapore. Är det för kort tid för att hinna nästa flyg?

Hej, hur är det ut om man flyger en domestic flight och sen flyger vidare till ett annat land? Behöver man hämta ut resväskorna och gå igenom inchecknings- och säkerhetskontrollsprocessen igen? Har hittat en 50 minuters mellanlandning i Fukuoka (tokyo-fukuoka-singapore. Är det för kort tid för att hinna nästa flyg?
Det är flera år sedan jag gjorde motsatt anslutning så jag kan inte säga något från då men:

Fukuoka Transit

Terminalerna är på varsin sida flygplatsen och skytteln seer inte ut att vara "airside". Bus Access

Så säkerhetskontrollen lär behövas igen. Och det är här du kommer att stämplas ut i "Immigration" så det är den tiden också.
Jag själv inte chansa på separata biljetter eller om ankomsttiden är viktig.

Har bokat ekonomi med Eva Air BKK-Vienna.

1. Går det att uppgradera för $$
2. Går det att uppgradera för poäng?
3. Om ja - Vad kostar 1 respektive 2?

1. Max 24 timmar

2 Du kan åka hem från annan destination inom samma zon (om det gäller award bokning) men inte tillbaka till en annan destination än där du startade då blir det en sk dubbel open jaw
så säg Arlanda-Kuala lumpur hem fån Bangkok är ok men inte Arlanda-Kuala Lumpur-Bangkok-Köpenhamn, däremot fungerar Arlanda-Bangkok-Köpenhamn
Är detta något nytt? Jag har en resa där jag kör dubbel open jaw, bokades väl för några månader sen och det var inga problem.

Är detta något nytt? Jag har en resa där jag kör dubbel open jaw, bokades väl för några månader sen och det var inga problem.
Det har aldrig varit tillåtet med dubbel open jaw (förutom möjligt under månaderna benämnda som "vilda västern").
Har du fått igenom det är det bara tacka och ta emot, men stor risk att de inte kommer röra den bokningen om du vill ändra något.

Det har aldrig varit tillåtet med dubbel open jaw (förutom möjligt under månaderna benämnda som "vilda västern").
Har du fått igenom det är det bara tacka och ta emot, men stor risk att de inte kommer röra den bokningen om du vill ändra något.
Nja rör kommer dom nog, men han måste få bort sin dubbel jaw med att lägga till ev ben för att få bort det dubbla för att dom ska godkänna den och sen göra ev ändring. Något som kan bli svårt på flera olika sätt senare.

Nja rör kommer dom nog, men han måste få bort sin dubbel jaw med att lägga till ev ben för att få bort det dubbla för att dom ska godkänna den och sen göra ev ändring. Något som kan bli svårt på flera olika sätt senare.
Absolut, skulle lagt till den delen. Men de kommer inte låta dubbel open jaw vara kvar om man gör en ändring.

Toppen