Senaste nytt

Hur "crappy" är Thai i Business på deras 777-300ER? [semi-live]

Tack för rapport! Verkar vara väldigt olika upplevelser beroende på vilken kärra man får, vi flög i dec-22 och det var toppservice. Spännande spännande!

Tack för en superbra rapport! Erbjuder Thai inte längre gratis massage för business class på flygplatsen? Riktigt dåligt att de glömde drickan till fördrinken. Gillar dock att man får Amuse-bouche, det är det väl mest i first man får annars (och Eva air tror jag). Maten såg annars riktigt god ut tycker jag. Jag har inte flugit thai business på många år men är ändå sugen att flyga dem, mest eftersom jag gillar Thailändsk öl så mycket.

Hehe. Är ingen whiskeynjutare tyvärr. Hoppas dock bli det på äldre dagar. Typ från 50 och framåt. Nu är jag ju bara unga 42 ;).

Ett sista tips innan boarding är att undvika Thailoungen när det närmar sig kvällsavgångarna. Loungen är som sagt väldigt stor men det är helt knökfullt. Evas lounge är typ helt öde vid denna tiden.
Nja detta var lite ironi. Hankey Bannister är rena rävgiftet men Thai har den som kvalitetswhiskey i Business numera. Säger en hel del om hur mycket sämre de har blivit genom åren.

Toppen