Senaste nytt

Hur "crappy" är Thai i Business på deras 777-300ER? [semi-live]

Kan du inte testa Pink Venom åt mig också? ;)
But of course. Detta var dock en klassisk drink. Väldigt rosa och väldigt mycket tequilasmak. God men Black Valentines var godare ;)

20230211_203612.jpg

Kan rapportera för alla oroliga att piden har dukats fram i Turkishloungen tillsammans med hummus bla. Kort massage erbjuds också via bokning. Mycket folk nu med. Känns som om de sparar på det göttiga när deras egna flighter närmar sig avgång. Dock hamnar loungen ändå på sista plats.

Du kan ju alltid prova kvalitetswhiskeyn Hankey Bannister ombord :)
Hehe. Är ingen whiskeynjutare tyvärr. Hoppas dock bli det på äldre dagar. Typ från 50 och framåt. Nu är jag ju bara unga 42 ;).

Ett sista tips innan boarding är att undvika Thailoungen när det närmar sig kvällsavgångarna. Loungen är som sagt väldigt stor men det är helt knökfullt. Evas lounge är typ helt öde vid denna tiden.

Du vil da umuligt kunne fortaere noget paa flyveren efter at have haft Le Grande Buffet i 10 timer forinden?
Mycket möjligt haha. Sova blir nog fokus även om jag har väldigt svårt att sova på plan. Dock har jag haft matstopp nu sedan typ 20.30 så något ska jag nog kunna få i mig. Fått ihop 15 000 steg också än så länge som hjälper till att hålla uppe aptiten något.

Lite irrelevant men jag måste ändå få skriva hur jag älskar att SAS nya app har funktioner för oss flygnördar. Information om vilket plan som tar mig till Stockholm i morgon är ju helt fantastiskt samt att de lyckas förmedla information om att min väska redan blivit lastad på Thais kärra. Älskart.

SmartSelect_20230211_231756_SAS.jpg

Bag loaded. Check!
SmartSelect_20230211_231915_SAS.jpg

Toppen