Senaste nytt

Singapore Airlines nu öppen för bokning med Eurobonus 2023-02-15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bokade precis till maldiverna via London båda hållen med start från Stockholm. Fick betala 4200kr i skatter per person... När jag kollade genom hemsidan för samma flight fast med start från London så skulle totalen uppgå till ca9500kr alltså ungefär samma fast jag nu startar i Sverige, brukar det inte vara billigare med start i Sverige?
Är väl via Singapore också?

Verkar bara vara Business och Eco som finns just nu iaf, kanske ändras?
Jag känner personligen att Eurobonus helt plötsligt blev 10 gånger bättre än det var för några timmar sedan! Bara möjligheten att kunna flyga tex CPH-SIN-MLE gör detta underbart. Bra jobbat SAS!
Håller med. Riktigt bra tillgänglighet och till destinationer som mer eller mindre varit omöjliga att boka innan idag!

Bokade precis till maldiverna via London båda hållen med start från Stockholm. Fick betala 4200kr i skatter per person... När jag kollade genom hemsidan för samma flight fast med start från London så skulle totalen uppgå till ca9500kr alltså ungefär samma fast jag nu startar i Sverige, brukar det inte vara billigare med start i Sverige?
London lägger på extrema skatter från 1a april, och nej det är inget skämt. Starta från London blir ett big no no framöver.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen