Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Nu har pengar tagits från kortet. Bör väl ses som att bokningen är genomförd.
Kul! Låter ju lovande om nu inte bara några på kundtjänst gjort fel. Men det ska ju vara på gång så inte helt otroligt att det stämmer. Hörde du något om SQ F eller om det bara är business och economy som går att boka?

Synd att inte hemsidan fungerar så att man kan söka...

• Gilla
Reactions: Gus
Kul! Låter ju lovande om nu inte bara några på kundtjänst gjort fel. Men det ska ju vara på gång så inte helt otroligt att det stämmer. Hörde du något om SQ F eller om det bara är business och economy som går att boka?
Hej, fråga bara generellt om SQ i sig. Fick bara svar att de är tillgängliga nu. Jag sökte enbart efter business då jag saknar poäng för First.

En fråga om ombokningsavgiften. Är den 150kr per person när det gäller star alliance eller 150 kr allt som allt?

Syns även på SAS Star Alliance Award sökmotor nu.
Hjälpte en kompis att boka om för två personer KIX-SIN-CPH-ARN. Agenten sa att de öppnade upp idag för bokningar av Singapore Airlines.

Killen på kundservice som bokade min resa i C nyss nämnde att han letat efter first men aldrig sett några platser, och även att han kollat med någon supervisor och F ska enligt honom inte vara tillgängligt. Som alltid behöver ju inte det kundservice säger stämma men jag bad honom kolla efter platser i F mellan LHR-SIN olika datum utan framgång.

Är det någon annan än jag som upplever att när man försöker boka biljetter på eftermiddagen, efter 15 så frågar de alltid om man provat att söka online först och samt att de aldrig hittar det man söker?

Ringt in 3 gånger nu och känns som att det är en helt annan nivå (väldigt låg) jämfört med de som jag pratat med tidigare idag.

Agent 1: Bara allmänt trög och verkar inte fatta mycket.
Agent 2: Frågar om jag provat online, och sen säger han att han inte får boka sträcka för sträcka
Agent 3: Frågar om jag provat online, Hittar inte det jag hittar på SAS Star Alliance sök.

Toppen