Kul! Låter ju lovande om nu inte bara några på kundtjänst gjort fel. Men det ska ju vara på gång så inte helt otroligt att det stämmer. Hörde du något om SQ F eller om det bara är business och economy som går att boka?Nu har pengar tagits från kortet. Bör väl ses som att bokningen är genomförd.
Hej, fråga bara generellt om SQ i sig. Fick bara svar att de är tillgängliga nu. Jag sökte enbart efter business då jag saknar poäng för First.Kul! Låter ju lovande om nu inte bara några på kundtjänst gjort fel. Men det ska ju vara på gång så inte helt otroligt att det stämmer. Hörde du något om SQ F eller om det bara är business och economy som går att boka?
Per person.Hej, fråga bara generellt om SQ i sig. Fick bara svar att de är tillgängliga nu. Jag sökte enbart efter business då jag saknar poäng för First.
En fråga om ombokningsavgiften. Är den 150kr per person när det gäller star alliance eller 150 kr allt som allt?
Knep ni First eller har de bara öppnat för Economy/Business?Hejsan, från och med idag fick jag höra att Singapore Airlines är tillgänglig igen för eurobonusbokningar.
Sökte bara för business då jag inte har tillräckligt med poäng för First.Knep ni First eller har de bara öppnat för Economy/Business?