pswe
Medlem
Perfekt!För mig som utgår från GOT så upplever jag detta som att SAS gör allt för att aldrig mer få mig att boka en SAS Award utan endast *A awards.
Då verkar det fungera, mer tillgängligt för oss som reser från hubbarna.
Perfekt!För mig som utgår från GOT så upplever jag detta som att SAS gör allt för att aldrig mer få mig att boka en SAS Award utan endast *A awards.
Nja, jag kommer sannolikt bara baka in samma routing i en *A award och sedan gifta ihop det med något annat roligt i andra änden.Perfekt!
Då verkar det fungera, mer tillgängligt för oss som reser från hubbarna.![]()
Värdelöst för oss som inte utgår från en hub och oftast (typ alltid) måste lägga till en anslutning som inte släpps förens nästa dag (330 dagar), vid bokning av hemresa från USA.
Gäller 24h öppet köp på poängresor?
Blir väl så på utresan också, i de fall det avresan från CPH är så tidigt att det krävs övernattning för den som har två anslutningsflyg.
f.o.m. november? kommer t.ex. SFO resp. LAX att avgå från CPH 10:05 resp. 10:10
I vilka fall är det som det sällan finns anslutningar från GOT redan när du bokar Sas Awards? Frågar som novis, för när jag bokade GOT-ARN-NYC för hösten för nån vecka sen fanns GOT-ARN redan som val men det kanske var mer flax än rutin?För mig som utgår från GOT så upplever jag detta som att SAS gör allt för att aldrig mer få mig att boka en SAS Award utan endast *A awards.
Bokade du precis på natten när flygbiljetten till NY släpptes?I vilka fall är det som det sällan finns anslutningar från GOT redan när du bokar Sas Awards? Frågar som novis, för när jag bokade GOT-ARN-NYC för hösten för nån vecka sen fanns GOT-ARN redan som val men det kanske var mer flax än rutin?