Senaste nytt

Avgift för av- och ombokning på SAS awards

Värdelöst för oss som inte utgår från en hub och oftast (typ alltid) måste lägga till en anslutning som inte släpps förens nästa dag (330 dagar), vid bokning av hemresa från USA.

Blir väl så på utresan också, i de fall det avresan från CPH är så tidigt att det krävs övernattning för den som har två anslutningsflyg.
f.o.m. november? kommer t.ex. SFO resp. LAX att avgå från CPH 10:05 resp. 10:10

Blir väl så på utresan också, i de fall det avresan från CPH är så tidigt att det krävs övernattning för den som har två anslutningsflyg.
f.o.m. november? kommer t.ex. SFO resp. LAX att avgå från CPH 10:05 resp. 10:10

Ja men det är större sannolikhet att anslutningen finns kvar dagen efter än det långa benet :)

Spot on ;)

f2b3bf6b8c26e353706b32a31420fd0a.jpg

För mig som utgår från GOT så upplever jag detta som att SAS gör allt för att aldrig mer få mig att boka en SAS Award utan endast *A awards.
I vilka fall är det som det sällan finns anslutningar från GOT redan när du bokar Sas Awards? Frågar som novis, för när jag bokade GOT-ARN-NYC för hösten för nån vecka sen fanns GOT-ARN redan som val men det kanske var mer flax än rutin?

I vilka fall är det som det sällan finns anslutningar från GOT redan när du bokar Sas Awards? Frågar som novis, för när jag bokade GOT-ARN-NYC för hösten för nån vecka sen fanns GOT-ARN redan som val men det kanske var mer flax än rutin?
Bokade du precis på natten när flygbiljetten till NY släpptes?
Om du bokade 6 månader innan så är det ju inte så konstigt att det fanns tex.

Toppen