Jepp, det skall finnas frukostpåse.Arv skrev:Finns dessa påsar att hämta även runt frukosttid? Har ett flyg vid 10:00 på onsdag, vore gött o få med sig lite frulle.Klicka för att utvidga...
JNH skrev:Jepp, det skall finnas frukostpåse.”Frukosten innehåller en välsmakande yoghurt med bärkompott, kalkon- och ostfralla samt kaffe eller en smoothie.”Klicka för att utvidga...
Hachans skrev:Ligger det verkligen frallor där nu eller de har glömt uppdatera texten till "skabbigt genomblött bröd" (alltså samma bröd som i loungen).Klicka för att utvidga...
infosky skrev:Verkar som att SAS Elite inte längre har erbjudandet om Lounge on-the-go? Mycket tråkig utveckling av Amex!Klicka för att utvidga...
Vilseledande marknadsföring?Cristoffer Cedergren skrev:Enligt kundtjänst-chatten löpte denna förmån ut 1 januari 2023, dvs igår. Dåligt att vi inte fått veta detta. Mycket på Amex känns rörigt just nuKlicka för att utvidga...
Bad dem lägga ett ärende så att någon kan återkomma till mig på svenska. Som nuvarande boende i Skåne är det ingen jätteförlust, eftersom det saknats på CPH, mem tar en för laget //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.pngTamas skrev:Vilseledande marknadsföring?Klicka för att utvidga...
airac skrev:Utifrån utvecklingen på SAS MC och Amex MR antar jag att SAS vill ha bättre betalt för poängen. Jag killgissar att förmånerna kommer tillbaka vid nästa prishöjning på Elite.Klicka för att utvidga...
Speciellt dåligt att det marknadsfördes i samband med uppgraderingskampanjen som gällde fram till 31/12, för att sedan ta bort förmånen från januari.majoren skrev:Amex kunde ju ha förvarnat om att SAS Amex Elite inte längre har Lounge on the go som förmån. Erfor detta helt överraskande när jag skulle hämta ut en frukostpåse. Kul så länge det varade.Klicka för att utvidga...
Jag har ingen skärmdump men försöker hitta tag på Amex ang. detta.Cristoffer Cedergren skrev:Är det mån som har en skärmdump där det står att On the go bara var ett tidsbegränsat erbjudande som gällde till 221231? Amex hävdar detta. Jag tänker att det hängde egentligen ihop med Pontus in the air och att de skulle stängt 221231 men att restaurangen nu är öppen ett tag till.Klicka för att utvidga...
AmEx klagomålshantering påstår att ändring av villkoren kan förekomma och har mellan raderna erkänt att marknadsföring av uppgraderingen med lounge on the go var olyckligt. Det har varit några vändor på telefon och mejl men nu har jag fått kompensation som jag är nöjd med.Tamas skrev:Det står i medlemsvillkoren att Amex ska meddela medlemmet om kortförmånerna förändras. Står också att kortflrmåner regleras i separata villkor.Finns villkor för 2-4-1, försäkring, osv., men inget för Pontus.Kan det vara så att det är ingen officiell förmån på något sätt? Ska skicka iväg en fråga till Amex om de har villkoren för Pontusbesök, kanske de har nåt som inte finns på webben.Klicka för att utvidga...
Vad fick du för kompensation?Tamas skrev:AmEx klagomålshantering påstår att ändring av villkoren kan förekomma och har mellan raderna erkänt att marknadsföring av uppgraderingen med lounge on the go var olyckligt. Det har varit några vändor på telefon och mejl men nu har jag fått kompensation som jag är nöjd med.Jag fortfarande tycker de inte gjort detta snyggt, reklam och sen försöker neka allt, men jag lägger ner jagandet i alla fall.Klicka för att utvidga...