Senaste nytt

FREE UPGRADE coming your way

E.K

Medlem
Så här är mina inställningar på mobilen.
Screenshot_20221230-192037.png
 

Hachans

Medlem
Hur mycket av de 92,8% konverterar sedan, dvs använder er sökmotor och bokar via den? Mycket trafik som är dyr och inte genererar något är ju inget självändamål...

Det är då man placerar annonser på sidan som faktiskt har trafik med folk som gör något.

Ska annonser införas så efterlyser jag funktionen med att ta bort användare inklusive alla poster som skapats. Det ska väl gå i den här nya programvaran av forumet?
 

iceland

Medlem
Hade det funnits en sql dump med allt content är jag den första att ta initiativet att skapa ett renodlat forums.

Vad säger du [user]henrik.hanevold [/user]? :)
Tror tyvärr inte ägarna är intresserade av att göra något sådant, men jag blir gärna motbevisad. Det vore onekligen stort av dem om de gjorde det.

Jag hoppas du får den hjälp du behöver för att komma vidare med skapandet av en ny community.
 
Tror tyvärr inte ägarna är intresserade av att göra något sådant, men jag blir gärna motbevisad. Det vore onekligen stort av dem om de gjorde det.

Jag hoppas du får den hjälp du behöver för att komma vidare med skapandet av en ny community.

Jag har inga ambitioner att skapa något mediokert. Om det är något nytt som ska skapas så behöver det finnas ett behov och en efterfrågan, vilket jag är osäker på om det gör.
 
Just nu svämmar forumet över av annonser. 4-5 på varje sida i min androidmobil med chrome.
Edit: testade Firefox samtidigt med chrome nu och där ser jag bara en annons, den översta. Bättre så.
 
Last edited:

ssh9721

Medlem
Hade inte sett annonser tidigare, men nu täcker de med Chrome på iPad större delen av skärmen när jag laddar om Nya inlägg, irriterande samt missade det kom nya inlägg då det var inskymundan. Visst att annonser kanske behövs, men att placera dom i fokusområden så syftet med sidan, forumet, hamnar helt ur fokus…
 

hco

Medlem
I dag poppade annonser även upp hos undertecknad. Byte från Chrome/Android till Samsungs egen browser med 'suggested' adblocker aktiverad verkar ha fungerat.

Om ägarna önskar skapa inkomster via annonser, varför inte ta upp den frågan med användarna i en separat tråd först. Då kunde vi haft en diskussion om olika alternativ. Istället för att som nu bara köra på.

Kanske hade vi gemensamt kommit fram till en bättre lösning.
 

FF#1

Medlem
Men vad sjuton.... sidan vart ju hemsk! Brukar inte använda Ad blockers av hänsyn till de som driver forum som är gratis men nån måtta för det vara... ingen reklam i Tapa talk i alla fall.....
 
  • Gilla
Reactions: hco
Toppen