Senaste nytt

FREE UPGRADE coming your way

Tänk att det var precis detta jag letade efter!!!

605E32A2-FE64-42AC-B38E-9BF3B67E099A.png
 

gdaily

Medlem
Jag tillhör nog undantaget, per se är jag inte negativ till annonser på forumet, jag inser att "degen måste in". Däremot är jag negativ till att de är i samma stil som foruminlägg, att de "maskeras" som ett inlägg. När jag läser i en tråd, så får jag var femte inlägg veta att Hello Fresh har en rabattkod, och det är jävligt irriterande. Hade det varit "vanliga reklambanners" så hade mina ögon snabbt filtrerat bort det hela.

Däremot vill jag därför tipsa om webläsaren Brave - dets så stoppar denna webläsare per automatik 95% av annonser.

Dels, för de som är extra nördiga, så finns det faktiskt en halvintressant kryptovaluta kopplad till denna webläsare som man som användare kan tjäna in och som man sedan skänker till sajtägarna, så att de får in en slant för sitt content. Det är som sagt överkurs, och inget som behövs för att surfa normalt. (jag driver själv några sidor, och har fått in "över" 12 cents den vägen, från folk som uppskattar mitt arbete, så rätt som det är så kan jag pensionera mig :cool: )

En annan sak som är bra med Brave är att det per automagik stoppar alla trackingcookies etc. Kan verkligen rekommendera den webläsaren.
 
Last edited:

Jonas F

Medlem
Jag får bara massa reklam för erotikhjälpmedel via Pricerunner. Det känns ju inte så himla proffsigt kanske. (Och nej, det är inga produkter jag har sökt efter varken på pricerunner eller annanstans). Nog för att det kan behövas lite reklam men överdriv inte och släng in saker som lägger sig ovanpå annan. Och bland "nya inlägg" går det ju knappt att se inläggen bland all reklam. Jag hoppas det trimmas in as we speak så att säga.

Skärmavbild 2022-12-31 kl. 14.02.05.png
Skärmavbild 2022-12-31 kl. 14.05.11.png
 
  • Gilla
Reactions: hco

fcx

Medlem
Så här ser det ut hos mig:

På PC (Firefox) en banner högst upp under "nya inlägg" och en banner högst upp i varje tråd. Det tycker jag är lagom och rimligt, och jag har inga som helst problem med det. På mobil (Chrome) är det ingen reklam alls. Jag kör ingen adblocker.

1672492799066.png












1672492852828.png
 

Attachments

  • 1672492833682.png
    1672492833682.png
    183,4 KB · Visningar: 64
Toppen