Mattias Holmén
Medlem
Nu har jag annonser i mobilen också sidan är obrukbar med dessa annonser som ligger över flikar och och inlägg + att det blir ett lagg.
@Mattias Holmén - Du verkar en fena på hemsidor, kanske dags för ett nytt forum! Om det behövs medel är jag öppen för att bidra!
Även iPhone kan blockera annonserna. Konstigt att inte liknande funktionalitet finns på Android.
Men hur som helst, kanske dags att starta upp ett nytt forum? Finns ju ett gäng billiga plattformar. Någon som är mer tekniskt kunnig får gärna konfigurera det.
Håller helt med, detta kommer göra att BC forumet går i graven. Tråkigt men hoppas vi kan återförenas på en annan sida. Tycker en forumdel till Award Planner vore en kanon idé! @Mattias Holmén
Jag har gått i samma tankar ungefär sedan förra designförändringen. Jag började sedan leka med tanken och undersöka olika plattformar, men fick aldrig vidare med något. Det jag testade med var Flarum som är gratis och fått bra recensioner. Men som har ett helt annat upplägg än att traditionellt forum.
Jag gjorde bara en enkel installation för att testa det, men har inte hunnit göra det.
Obs, det är ej samma inloggningsdetaljer som till den vanliga Awardplanner.se sidan.
Om någon med erfarenhet av bra forumplattformar, hör av er så kan vi ju bolla idéer.
Last edited: