Senaste nytt

Dubbla Hilton poäng t.o.m. 31 dec 2022

bvs

Medlem
Jag reggade på eftermiddagen i dag och då fungerade det och jag hamnade på landningssidan där det stod att jag blev reggad. Syns också på my offers.
 

Doctor-X

Medlem
Jag har idag 53 nätter på Hilton, varav 21 var rollover från 2021 - dvs totalt 32 "riktiga" nätter iår.
Gränsen för Diamond i år var 42 nätter, kommer alla nätter efter 42 (dvs för för mig då 21 rollover + 21 nätter 2022) att kunna gå som roll over till 2023 eller hur räknas de egentligen?

Jag har aktiverat bonusen för dubbla poäng och dubbla nätter som pågår just nu och har följande bokningar kvar under 2022 på diverse Hilton:
4 nätter (=8nätter)
6 nätter (=12nätter)
1 natt (=2nätter)
3 nätter (=6nätter)
Totalt borde de ge 28 nätter till, med 53 nätter redan avklarade dvs totalt 81 nätter för 2022. Blir det då 39 nätter rollover?

Gäller de dubbla nätterna (kampanjen som pågår nu) mot Milestone bonus? Tänker att det vore trevligt att komma upp i 60 nätter med tanke på de extra 30.000p som trillar in.
 

Maja

Medlem
Enligt mätaren på Hiltons hemsidan så saknar jag 3 nätter för att komma upp i 60 nätter och därmed få min extra bonus om 30.000 poäng.

Jag har idag 1 natt bokad innan årets slut vilket gör att jag med kampanjen rimligen är 1 natt kort?

Så i så fall är det 1 natt till jag behöver boka för att fixa detta, eller tänker jag galet?

Borde få 1 natt (2 nätter) och sedan 1 natt (2 nätter) så egentligen totalt 4 nätter och jag behöver tre.
 

Doctor-X

Medlem
Enligt mätaren på Hiltons hemsidan så saknar jag 3 nätter för att komma upp i 60 nätter och därmed få min extra bonus om 30.000 poäng.

Jag har idag 1 natt bokad innan årets slut vilket gör att jag med kampanjen rimligen är 1 natt kort?

Så i så fall är det 1 natt till jag behöver boka för att fixa detta, eller tänker jag galet?

Borde få 1 natt (2 nätter) och sedan 1 natt (2 nätter) så egentligen totalt 4 nätter och jag behöver tre.

Stämmer!

Samma för mig! Har bokat en extra natt på Hilton Slussen, för att det är enklast logistiskt.
 

Maja

Medlem
Hilton ligger på Södermalm, där förekommer ladd i så gott som alla garage...

Skämt åsido, du har annars P-huset vid Medborgarplatsen 500 meter bort som tar halva priset mot Hiltongaraget och som har laddstationer.
TACK, hittade också p-huset vid Medborgarplatsen. Får bli parkering där och inte i gränden som vi annars har stått.
 

Treo

Medlem
Jag har idag 53 nätter på Hilton, varav 21 var rollover från 2021 - dvs totalt 32 "riktiga" nätter iår.
Gränsen för Diamond i år var 42 nätter, kommer alla nätter efter 42 (dvs för för mig då 21 rollover + 21 nätter 2022) att kunna gå som roll over till 2023 eller hur räknas de egentligen?

Jag har aktiverat bonusen för dubbla poäng och dubbla nätter som pågår just nu och har följande bokningar kvar under 2022 på diverse Hilton:
4 nätter (=8nätter)
6 nätter (=12nätter)
1 natt (=2nätter)
3 nätter (=6nätter)
Totalt borde de ge 28 nätter till, med 53 nätter redan avklarade dvs totalt 81 nätter för 2022. Blir det då 39 nätter rollover?

Gäller de dubbla nätterna (kampanjen som pågår nu) mot Milestone bonus? Tänker att det vore trevligt att komma upp i 60 nätter med tanke på de extra 30.000p som trillar in.
Nej, du kan inte rulla över från 2021 till 2023.
Så om du drar in 60 nätter i år (inkl dubblering) blir det 18 som rullar över till nästa år. Milestone bonus räknas dessutom enbart på årets faktiska intjäning, dvs du får räkna med 60 nätter. (är du HHD kan du ge bort Guld men inte Diamond-status)
 
Toppen