Senaste nytt

Strawberry app

Mr Basic

Medlem
För mig har det synts i appen när jag bokat åt annan.

För mig syns de inte.

Anmäl
Syntes inte för mig heller. Har 2 rum bokade, ett i sambons namn och ett i äldsta styvsonens namn. När jag gjorde [lägg till bokning] inloggad på hemsidan och ändrade till deras efternamn (samt hotell och bokningsnummer) så hoppade bokningarna upp på både hemsida och app.
@Protein48 och @hco har ni bokat åt ngn med samma efternamn, kanske är det som styr om det går in automatiskt?
 

Protein48

Medlem
Syntes inte för mig heller. Har 2 rum bokade, ett i sambons namn och ett i äldsta styvsonens namn. När jag gjorde [lägg till bokning] inloggad på hemsidan och ändrade till deras efternamn (samt hotell och bokningsnummer) så hoppade bokningarna upp på både hemsida och app.
@Protein48 och @hco har ni bokat åt ngn med samma efternamn, kanske är det som styr om det går in automatiskt?
Jag har bokat till annan med både samma och annat efternamn. Vad jag vill minnas så dök bokningarna upp i appen, inkl. Voucher, vilken de naturligtvis inte kunde använda. Fick även poäng. Det här var ju dock ett halvår sedan så vet inte om det ändrats.
 
Toppen