Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?


  • Total voters
    205
  • Poll closed .

seat56f

Medlem
Jag fick också mailet. Trevligt initiativ!

Behöver dock bara ytterligare 15.000 poäng innan 31 juli för att behålla EBG och har redan bokningar som kommer täcka detta, men tack i alla fall SAS!

Undrar dock hur de kommer kunna kontrollera att bokningarna verkligen gjordes före 31 december. Det låter som en omöjlig uppgift i min värld. Man kan ju boka biljetter via andra kanaler och först vid incheckningen få möjlighet att lägga in sitt EBG-nummer.

Jag kan inte tänka mig att bokningsdatum (biljetteringsdatum?) inte finns lagrat någonstans i en bokning.

De har ju även datumvillkor på PointBoostern exempelvis.
 

FFS

Medlem
Nu sitter jag bara här och hoppas på ett mail. Har en resa inbokad i januari som skulle ta mig upp till EBG om jag fick bonusen.
Är det personliga länkar eller kan nån som fått mailet dela med sig?
 

Johannes

Medlem
Nu är jag anmäld, nu hoppas jag att jag får trippla poäng på de 21 segment jag har under den här perioden, dock är dessa bokade 24 augusti.... Jag ser ingenstans att man måste boka nu så länge du anmäler dig via länken i e-postet.
 

Alx

Medlem
Jag tror att det är ett väldigt smart sätt att behålla sina EBG. Jag hade bestämt mig för att köra TK istället men nu måste jag boka en resa till NYC så får jag behålla min EBG.

Exakt, det är precis det jag menar! Jag tror att många kommer att överväga att ge SAS en ny chans! Jag hoppas att så är fallet och att SAS verkligen kan dra nytta utav det framöver i så fall!
 
Toppen