D
Dreamliner
Guest
Frulle i Senator A. Lagom med folk. Snabb fast track idag.
Har de återupptagit massage och skönhetsbehandlingar ännu?jolmic skrev:Hej från mörka rummet i Polonez Loungen WarszawaKlicka för att utvidga...
Vet ejzippan skrev:Har de återupptagit massage och skönhetsbehandlingar ännu?Klicka för att utvidga...
En fråga, Var det Malmö Aviation som flög den linjen?Tomas E skrev:Hälsningar från Aspire lounge på George Best Belfast City Airport (BHD). Sedan några år har BA ingen egen lounge här. Kanske den märkligaste kombination av dryckesutbud jag sett: diverse alkoholfritt, 0%-ig Carlsberg och diverse sprit (självhäll), men ingen öl över 0% eller vin! Lite glest i kylarna dock så kanske är det tillfälligt slut, så här mot slutet av helgen.Ska prova på business class på BA inrikes för första gången. Så får se om det går/hinns med att kompensera vinmässigt. Hur många flaskor får plats på en E190 måntro? Det fanns enbart Avios-platser i business när jag bokade, men de var då lite billigare än ekonomibiljetter i ekonomi (med 1 Avios = 1 p). Det blir första gången på över 20 år jag flyger till London City Airport. Förra gången var BMA-LCY, en linje som borde återupplivas!Visa bifogad bild 134054Klicka för att utvidga...