henrik.hanevold
Administrator
Var dette for innlogging på BusinessClass.com eller på forumet. Dette er p.t. to ulike medlemsdatabaser.Var tvungen att ändra lösen idag igen. Och all min postningshistorik är borta...
Var dette for innlogging på BusinessClass.com eller på forumet. Dette er p.t. to ulike medlemsdatabaser.Var tvungen att ändra lösen idag igen. Och all min postningshistorik är borta...
Har du fortsatt samme problem? Hvilken browser bruker du?Efter jag loggat in (och allt ser ut att fungera) får jag upp denna och den går inte att komma förbi.
Visa bifogad bild 132961
FIREFOX 103 på Mac desktop.Har du fortsatt samme problem? Hvilken browser bruker du?
Detta gäller ju för alla system, jag jobbar med att implementera ERP-system och den största utmaning är att får användarna att acceptera det nya systemet (oavsett hur mycket bättre det är).
Det kändes bättre nu när gamla borden i svart högst upp är tillbaka känns det inte lika ljust. Går det dock att välja darkMode själv i forumet?Tenker du på dark mode? Fargene i forumet er i utgangspunktet de samme som tidligere, så det burde fungere?
Så bra at det er bedre nåDet kändes bättre nu när gamla borden i svart högst upp är tillbaka känns det inte lika ljust. Går det dock att välja darkMode själv i forumet?
Takk. Vi ser nærmere på saken.FIREFOX 103 på Mac desktop.
Problemet är kvar. Jag loggar in i forumet, allt ser normalt ut. Om jag klickar citera eller svara får jag upp en ny begäran om inloggning som inte accepterar mitt användarnamn och lösenord.