Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 29 oktober 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

RonnieK

Medlem
Undrar om det är många av oss som bokat på Doubletree? Denna disclaimer dök upp alldeles nyligen :)

alexandra.png
 
  • Gilla
Reactions: bnr

Sofia

Medlem
Undrar om det finns något intresse för att göra något turistigt på lördagen? Jag tänker mig La Sagrada Familia, Casa Gaudi eller Park Guell.
Det rekommenderas att man förbokar biljetter till en särskild slot, även fast det är lågsäsong.
Fundera på saken!
 

bnr

Medlem
Hur ofta ordnas sådana här träffar? Är det 1ggr/år? :) Trevligt initiativ.
Barceona-resan är mig veterligen en gång varje år.
Utöver det så finns det andra resor som vi åker på tillsammans, däribland återfinns lounge-resor till London, inofficiella träffar i Hong Kong och andra typer av "nördresor" till t.ex. Airbus i Hamburg.
 

jumbooze

Medlem
Undrar om det är många av oss som bokat på Doubletree? Denna disclaimer dök upp alldeles nyligen :)

Visa bifogad bild 57233
Den här har de visat "även när BC inte är på plats", för Diamond så fick jag ändå en upgrade till "King premium w pool view" tror jag den kallades, en tapas och en öl i baren bjöd de även på. Frukost var helt OK.
Inte helt nöjd med hotellet dock, när jag checkade in i rummet så fanns det något typ strösocker eller salt på överkastet, golven var lite slitna och toaletten var ren men på grund av slitage och färgval ser den skitig ut...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen