Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 29 oktober 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

johhenrik

Medlem
När flyger folk ner? Jag har haft lite mycket dagar iväg på sistone så jag känner jag måste hem så jag kan inte vara med på lördagen. Jag flyger hem på lördagen med SAS kl 18, så om någon vill ses för middag på fredagen är jag öppen för det.
 

palmen

Moderator
När flyger folk ner? Jag har haft lite mycket dagar iväg på sistone så jag känner jag måste hem så jag kan inte vara med på lördagen. Jag flyger hem på lördagen med SAS kl 18, så om någon vill ses för middag på fredagen är jag öppen för det.
Majoriteten kommer nog ner fredag lunch via Oslo. Du har med andra ord ca 24h med oss :)
 

David

Medlem
När flyger folk ner? Jag har haft lite mycket dagar iväg på sistone så jag känner jag måste hem så jag kan inte vara med på lördagen. Jag flyger hem på lördagen med SAS kl 18, så om någon vill ses för middag på fredagen är jag öppen för det.
@Martin Gren, jag och nån till (som jag i skrivande stund inte minns vem) landar strax efter lunch på torsdag.
 

Sofia

Medlem
När flyger folk ner? Jag har haft lite mycket dagar iväg på sistone så jag känner jag måste hem så jag kan inte vara med på lördagen. Jag flyger hem på lördagen med SAS kl 18, så om någon vill ses för middag på fredagen är jag öppen för det.
Jag umgås gärna och gör något lagom kulturellt och dricker cava till lunch på lördagen. Och äter gärna tapas och svirar på fredagen också, för övrigt ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen