Senaste nytt

Nordic Choice Hotels blir Strawberry

jonten

Medlem
Ni som är lifetime, ser ni det på något sätt?
Jag drog ihop poängen för dryga månaden sen, men varken fått mail eller ser det på ngt sätt.
 
Ni som är lifetime, ser ni det på något sätt?
Jag drog ihop poängen för dryga månaden sen, men varken fått mail eller ser det på ngt sätt.
1000013112.jpg

Ja det syns när man är inloggad.
 
Måste slå ett slag för den snabba och trevliga supporten. Bodde på Comfort Runway vid OSL i fredags, men det kom inga poäng eller kvalificerade nätter. Mailade supporten idag 7:36, och vid 8:26 fick jag mail om att det var fixat, komplett med "Kampanjbonus" och "Benefit bonus", båda ca. 20% vardera, så tycks ha fått något extra. För det är väl bara 10% extra för att boka i app, och 20% extra som Gold?
 

Fredah

Medlem
Måste slå ett slag för den snabba och trevliga supporten. Bodde på Comfort Runway vid OSL i fredags, men det kom inga poäng eller kvalificerade nätter. Mailade supporten idag 7:36, och vid 8:26 fick jag mail om att det var fixat, komplett med "Kampanjbonus" och "Benefit bonus", båda ca. 20% vardera, så tycks ha fått något extra. För det är väl bara 10% extra för att boka i app, och 20% extra som Gold?
Jag brukar få 20+20% men har för mig att det är någon kombo av om man har Strawberry MC och bokar online så blir det 20 istället för 10.
 

BND

Medlem
Jag brukar få 20+20% men har för mig att det är någon kombo av om man har Strawberry MC och bokar online så blir det 20 istället för 10.
Den extra 10 procentaren för bokning i app eller online verkar vara borta numera. Jag letade efter det för några veckor sedan och hittade inga spår av den. Den verkar ha avvecklats i tysthet eller så har jag bara missat det.
 

Fredah

Medlem
Den extra 10 procentaren för bokning i app eller online verkar vara borta numera. Jag letade efter det för några veckor sedan och hittade inga spår av den. Den verkar ha avvecklats i tysthet eller så har jag bara missat det.
Jag började skriva den finns visst kvar tills jag insåg att du syftar på den om man INTE har deras MC. 20% är kvar i alla fall :)
1710356714261.png

 

M.K

Medlem
@guwonder I live more at Strawberry (mostly) hotels than in my own home since years. Second hotel this week, checked in one hour ago. Anyways, you get 20% more on all bookinga online IF you have the mastercard. You can pay with your Amex for example If you prefer that. Still the 20% extra is given plus 30p/100kr if you use the card. Therefore I usually pay my hotels aswell with the card.
 

valln

Medlem
Besökte Clarion hotell Sundsvall i höstas, tyvärr gick brandlarmet mitt natten och alla skulle utrymma.
Oj, vad jag skämdes kring att vara man och öldrickare.
 
Toppen