Det är intressant att SAS förtsätter att bestämt hävda att man ALLTID kan: välja sittplats, checka in på nätet eller via mobilen! Försök göra det på sträckan MLA-ARN! Jag vet vad svaret är, men det är ointressant.
Säger man att det ALLTID är möjligt, tolkar jag det som just ALLTID. Jag lovar att det är minst sagt frustrerande att behöva stå i den underbemannade incheckningen på MLA för att sedan tilldelas en sittplats och få en stor suck i ansiktet när man snällt ber om att få en specifik plats.
Den här fortsatta lögnen från SAS sida har börjat reta oss så till den grad att vi starkt överväger att börja resa med Ryanair, trots att det alltid har varit vårt sistahandsval.
Men när Ryanair faktiskt på alla sätt (bortsett från bagage) är smidigare att resa med på sträckan MLA-ARN så blir det allt svårare att motivera valet av SAS som likt Ryanair inte levererar det man påstår. Hur svårt kan det vara att fixa detta? Vet att vi inte är ensamma om att störa oss på detta på MLA.
Säger man att det ALLTID är möjligt, tolkar jag det som just ALLTID. Jag lovar att det är minst sagt frustrerande att behöva stå i den underbemannade incheckningen på MLA för att sedan tilldelas en sittplats och få en stor suck i ansiktet när man snällt ber om att få en specifik plats.
Den här fortsatta lögnen från SAS sida har börjat reta oss så till den grad att vi starkt överväger att börja resa med Ryanair, trots att det alltid har varit vårt sistahandsval.
Men när Ryanair faktiskt på alla sätt (bortsett från bagage) är smidigare att resa med på sträckan MLA-ARN så blir det allt svårare att motivera valet av SAS som likt Ryanair inte levererar det man påstår. Hur svårt kan det vara att fixa detta? Vet att vi inte är ensamma om att störa oss på detta på MLA.
Last edited: