Senaste nytt

Mina erbjudande SJ prio

JohanW

Medlem
Såg också reklamen på ryggstödet. Gjorde ett köp men än inga extra 500 poäng. Hur gick det för er andra? Kom det direkt eller tog det ett tag?

IMG_3153.jpeg
 

intuition

Medlem
Fick ett troligen *) riktat erbjudande om 20% rabatt på ett köp på sträckan Göteborg-Kalmar, inkl alla delsträckor. Köp senaste 31 mars.


*) Troligen riktat eftersom jag åkt delsträcka på linjen några gånger, senast förra året. Om det är riktat så indikerar det någon sorts ny inriktning på kampanjerna? Någon sorts köpmönsterbaserad marknadsföring.
Eller så försöker de bara fylla tågen - när jag åkt har det inte varit jättefullt i Småland och de har konkurrens med KLT/Skånetrafiken (visst är det lustigt att regioner som enligt lag bara får driva verksamhet för egna medborgare plötsligt operarar pendeltåg över hela sverige och konkurrerar med de riktiga långdistanstågen)
 

Anders5

Medlem
Fick ett troligen *) riktat erbjudande om 20% rabatt på ett köp på sträckan Göteborg-Kalmar, inkl alla delsträckor. Köp senaste 31 mars.


*) Troligen riktat eftersom jag åkt delsträcka på linjen några gånger, senast förra året. Om det är riktat så indikerar det någon sorts ny inriktning på kampanjerna? Någon sorts köpmönsterbaserad marknadsföring.
Eller så försöker de bara fylla tågen - när jag åkt har det inte varit jättefullt i Småland och de har konkurrens med KLT/Skånetrafiken (visst är det lustigt att regioner som enligt lag bara får driva verksamhet för egna medborgare plötsligt operarar pendeltåg över hela sverige och konkurrerar med de riktiga långdistanstågen)
Det fick jag också, har dock aldrig åkt på den linjen, men jag har besökt Göteborg.
 

guwonder

Medlem
Have a 20% discount offer for Tuesday-Thursday SJ travel. A bonus points offer would help get me to Black level in the program, but this 20% off offer will eventually get used well too for last minute trip going between Malmo and Stockholm or the reverse.
 

intuition

Medlem
Jag bokade en del biljetter på den här kampanjen och tidigare har jag sett "Dubbla poäng" posten ganska snart efter. Men min resa i dag har inte fått några dubbla poäng. Undrar om någon annan har haft fördröjning i när de dubbla poängen kom?
Jag ser att poängen för resan står med noteringen "Kampanj" så jag har inte missat att boka med kampanj-koden.
 
Toppen