Senaste nytt

Hjälp med att hitta star allians resa till Bangkok

JPE

Medlem
Ja tack, alltså jag satt förra veckan och såg ingenting.
Ska fundera om jag ska ta o boka ego eller få ihop/köpa till poäng för business.
Men om man bokar i det dyker upp nå bättre, visst får man boka om då? Poängen går inte ut innan o inte heller 2for1.
Ja, du kan boka om till business. Det kostar 150 kr per person i ombokningsavgift + poängen.
 

AMF

Medlem
Jag skulle bokat idag. Antingen bokar du eco dit och business hem så kostar det 127 500 poäng (90k + 165k) / 2 vilket är inom din budget, och sen byta till business på ditvägen om det finns kvar när du har tillräckligt med poäng. Ett annat alternativ är att köpa poäng. Du behöver 15 000 poäng och det kostar 3 000 kr, helt klart värt det. :)

Visa bifogad bild 143546
+1 på detta. Riskera inte att platserna försvinner utan boka nu - antingen köper du 15k poäng eller så kör du eco ena vägen och biz den vägen som känns mest jobbig = mest värt med biz. Sedan kan du ringa in och ändra när du fått in 15k poäng till, givet att det finns platser kvar i biz då.
 
Last edited:

Ubbe

Medlem
Austrian verkar ha släppt massor med awards. Finns ju dagar med 50+ platser i business Bangkok till Wien
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Snafidafi

Medlem
Någon som vet varför det inte går att boka flyg bkk-vie-arn med avgång mot arn 06.50? Finns platser. Landar i Vie 05.25. Enda alternativet som kommer upp är avgång mot arn 12.20
 
Last edited:
Hmm, kollade flighter nu på morgonen ARN-BKK på sas hemsida för *A flygningar och hittade inte business för två mellan 18 och 26 januari. Verkar ha bokats på rätt friskt
 
Toppen