Senaste nytt

Hjälp med att hitta star allians resa till Bangkok

JPE

Medlem
Hmm, kollade flighter nu på morgonen ARN-BKK på sas hemsida för *A flygningar och hittade inte business för två mellan 18 och 26 januari. Verkar ha bokats på rätt friskt
Menar du utresa 18 januari och hem sista januari, eller menar du att du inte hittar någon utresa alls mellan de datumen. Det är snålt med resor men jag hittade 3 platser ARN-VIE-BKK 27 januari.
1688710864349.png


EDIT: Vi skrev visst samtidigt. :)
 
Menar du utresa 18 januari och hem sista januari, eller menar du att du inte hittar någon utresa alls mellan de datumen. Det är snålt med resor men jag hittade 3 platser ARN-VIE-BKK 27 januari.
Visa bifogad bild 143565

EDIT: Vi skrev visst samtidigt. :)

Sorry :) otydligt. Utresa mellan 18/1-26/1. Jag skrev bara så för jag orkade bara klicka mig igenom de datumen lite snabbt. Har precis bokat ARN-Cebu i februari 2024 med lite halvjobbig routing. Blev lite sugen på BKK istället men verkar nog rätt kört.
 

Emil123

Medlem
27 februari finns fortfarande platser i utresa men sen är det 21 feb som gäller enligt awardfares
Nää, det finns resor kvar i Feb också. Vet inte om du skrev fel månad ovan men sök från VIE/MUC, ser utresor ex. 5,6,7,8,15 Feb.

Hemresa BKK-VIE finns fortfarande nästan varje dag i Feb. Så du kan nog få ihop något fortfarande om du vill ändra dig :)
 
  • Gilla
Reactions: JPE
Toppen