Senaste nytt

Inofficiell BC träff 30 nov-3 december 2017 i Hongkong.

Tonton

Medlem
Lite ändrade planer. Istället för att dra till Shenzhen så kommer vi stanna i Hong Kong första natten. Planen är därför att dra ut och vandra någon rolig topp på fredagen, strax efter att vi har landat. Om någon vill hänga med så är det bara att hojta till!
 

RobHK

Medlem
Min favorit i HK om man vill gå full-retard på frossande - Cafe Too. La upp en video åt er så ni kan se hela utbudet, allt håller riktigt hög kvalité, det är främst det som gör buffén så grym:


Väl värt ett besök, kostar cirka 700 spänn, lite beroende på vilken dag i veckan man vill gå. Har ni HSBC CC får ni 15% rabatt. Välkomna till HK!
 

Johanna

Medlem
Min favorit i HK om man vill gå full-retard på frossande - Cafe Too. La upp en video åt er så ni kan se hela utbudet, allt håller riktigt hög kvalité, det är främst det som gör buffén så grym:


Väl värt ett besök, kostar cirka 700 spänn, lite beroende på vilken dag i veckan man vill gå. Har ni HSBC CC får ni 15% rabatt. Välkomna till HK!
vilken fantastisk buffé, finns ju något för alla. Jag röstar för den. Behöver man beställa bord?
 

DanielKif

Medlem
Lite ändrade planer. Istället för att dra till Shenzhen så kommer vi stanna i Hong Kong första natten. Planen är därför att dra ut och vandra någon rolig topp på fredagen, strax efter att vi har landat. Om någon vill hänga med så är det bara att hojta till!
Efter incheckning på hotell eller direkt från flygplatsen?


Jag hänger på 30 Nov - 3 Dec.
Är ni intresserad av gå ut på någon kinakrog som vi Hong Kong bor går till?
Kom med ett konkret förslag med tid och plats så blir det enklast.
 

Dr. Miles

Expert
Min favorit i HK om man vill gå full-retard på frossande - Cafe Too. La upp en video åt er så ni kan se hela utbudet, allt håller riktigt hög kvalité, det är främst det som gör buffén så grym:


Väl värt ett besök, kostar cirka 700 spänn, lite beroende på vilken dag i veckan man vill gå. Har ni HSBC CC får ni 15% rabatt. Välkomna till HK!
700 spänn (i HKD eller i SEK?) för en buffé i Hong Kong är jag inte beredd att betala oavsett kvalitet, så jag avstår.
Men ni andra får gärna ha middag där. Inga problem för mig. :)
 
Toppen