Senaste nytt

Inofficiell BC träff 30 nov-3 december 2017 i Hongkong.

longhaul

Medlem
Sen anmälan! Vill anmäla mig + fru lördag kväll på middag enl Kaykays förslag. Dvs 2 dec. Åker hem 3 dec. Är på plats redan och kanske kör Lions Rock i morgon! Bor i Kowloon.
 

DanielKif

Medlem
Lista på PM från Kaykay:
Kantonesisk middag lördag 2/12 kl 18:30
Vi träffas kl 18:15 Mong kok inne på tunnelbana station 7-eleven nära exit E så går vi tillsammans.
V.v så snart ni vet så jag kan beställa bord.

Deltagare:
@Kaykay
@Obex
@Fritidsforskare
@Joakim
@Tonton
@Andreas013
@Hissen
@longhaul +1
@DanielKif
@pqvst

Tack
Kaykay

Edit:
Innan dess så kan de som vill träffas vid ölhaket på piren vid 16:00. Efter ett par öl så åker vi i samlad trupp mot Mong Kok.
 
Last edited:

Tonton

Medlem
Inget inbokat på lördagen den 2:a dec ännu så jag föreslår en träff vid ölhaket vid piren vid 17.00-18.00 precis som förra året.

Edit: är det någon som kan gästa in mig till Pontus på torsdag förresten? Tänkte att premiären där för mig behöver ske någon gång.
Lista på PM från Kaykay:
Kantonesisk middag lördag 2/12 kl 18:30
Vi träffas kl 18:15 Mong kok inne på tunnelbana station 7-eleven nära exit E så går vi tillsammans.
V.v så snart ni vet så jag kan beställa bord.

Deltagare:
@Kaykay
@Obex
@Fritidsforskare
@Joakim
@Tonton
@Hissen
@longhaul +1
@DanielKif

Tack
Kaykay

Redan anmäld, utan att jag visste om det :p

Underskriven samt @Andreas013 kommer.

@DanielKif - jag föreslår att vi ses på öl-haket vid piren 15ish. Så kan vi ta oss till Mongkok i samlad trupp efter det :)
 

iRobert

Medlem
Lista på PM från Kaykay:
Kantonesisk middag lördag 2/12 kl 18:30
Vi träffas kl 18:15 Mong kok inne på tunnelbana station 7-eleven nära exit E så går vi tillsammans.
V.v så snart ni vet så jag kan beställa bord.

Deltagare:
@Kaykay
@Obex
@Fritidsforskare
@Joakim
@Tonton
@Andreas013
@Hissen
@longhaul +1
@DanielKif
@pqvst

Tack
Kaykay

Edit:
Innan dess så kan de som vill träffas vid ölhaket på piren vid 16:00. Efter ett par öl så åker vi i samlad trupp mot Mong Kok.
Jag är som tidigare sagt intresserad av @Kaykay 's förslag. :) Skall försöka få med @GOTATH också. Vilken pir och ölhak är det ni pratar om?
 
Toppen