Senaste nytt

Inofficiell BC träff 30 nov-3 december 2017 i Hongkong.

Vax

Medlem
Hej alla.

Tyvärr måste jag meddela att jag inte kommer med, det blev en annan resa istället åt andra hållet som inte riktigt går att säga nej till. Hade sett fram emot både Hongkong och att träffa fler på forumet. Synd bara att biljetten inte är ombokningsbar. Men man får väl tillbaka någon krona på skatter

Ha en trevlig resa

Vax
 

palmen

Moderator
Hej alla.

Tyvärr måste jag meddela att jag inte kommer med, det blev en annan resa istället åt andra hållet som inte riktigt går att säga nej till. Hade sett fram emot både Hongkong och att träffa fler på forumet. Synd bara att biljetten inte är ombokningsbar. Men man får väl tillbaka någon krona på skatter

Ha en trevlig resa

Vax
Det brukar alltid gå att namnändra en biljett för 600 kronor. Om du räknar ihop den avgiften samt vad du skulle få tillbaka på skatterna kan du ju försöka att sälja den i marknadsplatsen om du itne känner någon annan spekulant.
 

Vax

Medlem
Det brukar alltid gå att namnändra en biljett för 600 kronor. Om du räknar ihop den avgiften samt vad du skulle få tillbaka på skatterna kan du ju försöka att sälja den i marknadsplatsen om du itne känner någon annan spekulant.
Har lagt ut den där nu, mest kanske för att ge någon annan chansen att följa. Men med avresa från GOT kanske inte precis gör det så attraktivt

Hade nog själv tänkt att skippa det och bara ta tillbaka skatten, orkar normalt inte strul med sånt.

Tack för tips
 

DanielKif

Medlem
Uppdaterad lista. 13 personer får jag det till.

@Joakim: 13 nov - 3 dec
@DanielKif: 30 nov - 3 dec - Plus
@Silverfux: 30 nov - 10 dec
@GOTATH: 30 nov - 3 dec
@iRobert: 28 nov - 3 dec
@Tonton : 30 nov - 3 dec
@Andreas013 : 30 nov - 3 dec
@Fritidsforskare : 30 nov - 11 dec (Tokyo)
@Hachans +1: 30 nov - 3 dec
@Dr. Miles: 30 nov - hem senare
@Obex: 30 nov - 3 dec - Plus

@Hissen: 01 dec - 04 dec

Planerar att bo på ett billigt IHG hotell vid SoHo för att nå sista målet i Accelerate kampanjen.

Har ni tips på gemensamma aktiviteter förutom den obligatoriska ölträffen den 2:a dec?
Sist var vi ett par uppe på Victoria Peak.
 

Kaykay

Medlem
Har lagt ut den där nu, mest kanske för att ge någon annan chansen att följa. Men med avresa från GOT kanske inte precis gör det så attraktivt

Hade nog själv tänkt att skippa det och bara ta tillbaka skatten, orkar normalt inte strul med sånt.

Tack för tips
Hej,

Är ny medlem och bor i Göteborg, råkade se detta idag är intresserad om biljetten finns kvar. Ps Är född i Hong Kong om ni vill ha resetips.
 

Kaykay

Medlem
Uppdaterad lista. 13 personer får jag det till.

@Joakim: 13 nov - 3 dec
@DanielKif: 30 nov - 3 dec - Plus
@Silverfux: 30 nov - 10 dec
@GOTATH: 30 nov - 3 dec
@iRobert: 28 nov - 3 dec
@Tonton : 30 nov - 3 dec
@Andreas013 : 30 nov - 3 dec
@Fritidsforskare : 30 nov - 11 dec (Tokyo)
@Hachans +1: 30 nov - 3 dec
@Dr. Miles: 30 nov - hem senare
@Obex: 30 nov - 3 dec - Plus

@Hissen: 01 dec - 04 dec

Planerar att bo på ett billigt IHG hotell vid SoHo för att nå sista målet i Accelerate kampanjen.

Har ni tips på gemensamma aktiviteter förutom den obligatoriska ölträffen den 2:a dec?
Sist var vi ett par uppe på Victoria Peak.
Jag hänger på 30 Nov - 3 Dec.
Är ni intresserad av gå ut på någon kinakrog som vi Hong Kong bor går till?
 
Toppen