Nya inlägg
Dagens inlägg
Aktivitetsflöde
Obesvarade trådar
Logga in
Bli medlem
Senaste nytt
Sök
Sök
Sök endast rubriker
By:
Forum
Nya inlägg
Search forums
Senaste nytt
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Menu
Logga in
Bli medlem
Install the app
Install
Senaste nytt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Senaste aktivitet
Senaste nytt
Nya inlägg
New resources
Nya statusuppdateringar
Senaste aktivitet
10 mest lästa inlägg
Fredah
reacted to
AwardTraveler's post
in the thread
Eurobonus Award Planner
with
Gilla
.
Alla bokningar som är gjorda via SAS bevakas. Oavsett flygbolag. Bra förtydligande!
Fredag kl 19:25
Fredah
reacted to
Ricci's post
in the thread
Businessclass.se loungen 2026
with
Gilla
.
Ett snabbt stopp på SAS lounge i CPH som just nu är rätt fullsatt. Känns som det är många "turister" här som skall fira kortvecka nästa...
Fredag kl 19:25
Remington Steele
reacted to
lillemannen's post
in the thread
Champagnetråden
with
Gilla
.
Fredag inköpt idag kl10 när den släpptes. J.M Labruyere 2016 helt klart värd sitt pris 499:-. Tyvärr endast fåtal flaskor runt om i landet.
Fredag kl 19:18
P
pedantic
reacted to
nissefalk's post
in the thread
Hotell Hoppa på Heathrow, Semi live...
with
Gilla
.
Ett sidospår för @Pappainthesky Loungen på Sheraton Skyline ligger på 3e våningen , lyckades prata in mig på en visning, det sitter en...
Fredag kl 19:03
kristerj
reacted to
nissefalk's post
in the thread
with
Gilla
.
Ett sidospår för @Pappainthesky Loungen på Sheraton Skyline ligger på 3e våningen , lyckades prata in mig på en visning, det sitter en...
Fredag kl 18:53
kristerj
reacted to
lillemannen's post
in the thread
Champagnetråden
with
Gilla
.
Fredag inköpt idag kl10 när den släpptes. J.M Labruyere 2016 helt klart värd sitt pris 499:-. Tyvärr endast fåtal flaskor runt om i landet.
Fredag kl 18:52
johan_fbg
svarade i diskussionen
Dubbla poäng från 29 till 31 maj 2026 på alla köp med SAS EuroBonus Mastercard Premium.
.
CSN-tricket kanske funkar fortfarande? Var några år sedan jag testade...
Fredag kl 18:51
johan_fbg
reacted to
gneken's post
in the thread
Dubbla poäng från 29 till 31 maj 2026 på alla köp med SAS EuroBonus Mastercard Premium.
with
Gilla
.
Om jag inte är helt ute och cyklar så kan man även använda detta saldo för köp på apple.se Man skulle alltså kunna ladda på lite för att...
Fredag kl 18:50
johan_fbg
reacted to
Berkan's post
in the thread
with
Gilla
.
För er med Iphones är ett tips att använda funktionen "Sätt in pengar" på erat apple konto i mobilen, det har funkat för mig tidigare...
Fredag kl 18:49
M
matado
reacted to
zerem's post
in the thread
Namn i Eurobonus-profil vs namn i passet?
with
Gilla
.
En ytterligare datapunkt från mig. Jag har två förnamn, varav det andra är mitt tilltalsnamn. Jag har endast tilltalsnamnet (samt...
Fredag kl 18:49
Fredah
svarade i diskussionen
Jorden runt biljett i business
.
Senast jag var i FCL på MUC så träffade jag en person (vi var även på samma flyg dit men först i loungen vi började prata) som berättade...
Fredag kl 18:46
nissefalk
svarade i diskussionen
.
Fredag kl 18:45
Kris
reacted to
Rickard_O's post
in the thread
with
Gilla
.
Hilton Hua Hin executive lounge, varit här i 23h och hunnit med 3 besök. Brukar sällan äta en hel middag i hotellounger då maten oftast...
Fredag kl 18:34
lillemannen
svarade i diskussionen
Champagnetråden
.
Fredag kl 18:31
Ge We
reacted to
011430121's post
in the thread
with
Gilla
.
ARN E piren SAS loungen väntar på SK1833 till ATH, märks att det är kort vecka som kommer många resande på flygplatsen.
Fredag kl 18:31
Senaste nytt
Toppen