Nya inlägg
Dagens inlägg
Aktivitetsflöde
Obesvarade trådar
Logga in
Bli medlem
Senaste nytt
Sök
Sök
Sök endast rubriker
By:
Forum
Nya inlägg
Search forums
Senaste nytt
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Menu
Logga in
Bli medlem
Install the app
Install
Senaste nytt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Senaste aktivitet
Senaste nytt
Nya inlägg
New resources
Nya statusuppdateringar
Senaste aktivitet
10 mest lästa inlägg
jsn
svarade i diskussionen
Billigaste sättet att växla till sig 1000 USD kontant
.
För Sydkorea / Seoul så skulle jag ta med motsvarande några hundra SEK i lokal valuta. Kort funkar nästan överallt, men vissa lokala...
Torsdag kl 18:14
kristerj
reacted to
nissefalk's post
in the thread
Hotell Hoppa på Heathrow, Semi live...
with
Gilla
.
Så efter några timmar inne i London tog jag tunnelbana och buss tillbaka till Moxy för att hämta upp min väska. Bus 81 gick precis...
Torsdag kl 17:58
kristerj
reacted to
Rickard_O's post
in the thread
Posta din utsikt! (Hotell)
with
Gilla
.
Käkade på Ketsarin flera gånger 2021, planen va att ta första middagen där! Nu hade vi flyt att maten i loungen var ätbar för en gångs...
Torsdag kl 17:56
kristerj
reacted to
Delayed's post
in the thread
with
Gilla
.
Jag kan rekommendera rock lobster på restaurangen Ketsarin, den pir du ser närmas din balkong. Och nej, detta är inte OT för hade bara...
kristerj
reacted to
Rickard_O's post
in the thread
with
Gilla
.
Hilton Hua Hin, trevlig utsikt från våning 16! Flyt med att få bo högsta våning 2/2 vistelser hittills, det gillar vi!
kristerj
reacted to
Flood's post
in the thread
with
Gilla
.
Holiday Inn Nice, Frankrike.
P
PontusBC
svarade i diskussionen
När kommer nivåpoäng från Amex Elite?
.
Har inte läst hela tråden men för mig fungerar det som så att om jag den 2 april får 2000 bonuspoäng för spenden i mars så får jag 600...
Torsdag kl 17:54
rsimon
reacted to
Kris's post
in the thread
Dagens bild
with
Gilla
.
Äntligen! Noterade att ett av byens bästa vattenhål är åter i action. Återstår att se om utbudet är lika bra som tidigare.
Torsdag kl 17:53
infosky
reacted to
Gnopps's post
in the thread
Resenärer i SAS Premium nedgraderas till ekonomi på Delta-flyg från oktober i år
with
Sad
.
Deltas inrikesflyg i USA har tre klasser: First, Comfort, Economy. Comfort är en ekonomi plus-klass med bättre benutrymme och fri...
Torsdag kl 17:51
Fredah
reacted to
Diamond-in-the-ruff's post
in the thread
Businessclass.se loungen 2026
with
Gilla
.
American Express La Girafe Arlanda. Ljusare, bättre utsikt och inte lika fullt. Bra service. Fick dubbelmos.
Torsdag kl 17:46
Fredah
reacted to
intuition's post
in the thread
Nödvändiga cookies
with
Gilla
.
... och helt magiskt verkar sajten kunna hitta sina cookies igen? Iaf för mig började ett antal läsare fungera igen (inkl chrome...
Torsdag kl 17:45
Fredah
reacted to
M.K's post
in the thread
Dubbla poäng från 29 till 31 maj 2026 på alla köp med SAS EuroBonus Mastercard Premium.
with
Gilla
.
Jag fyller alltid på kontot dessa helger. Det ska även fungera i fysiska butiker. Synd jag enbart handlar i deras butiker i USA. Det...
Torsdag kl 17:43
Fredah
reacted to
gneken's post
in the thread
Dubbla poäng från 29 till 31 maj 2026 på alla köp med SAS EuroBonus Mastercard Premium.
with
Gilla
.
Om jag inte är helt ute och cyklar så kan man även använda detta saldo för köp på apple.se Man skulle alltså kunna ladda på lite för att...
Torsdag kl 17:43
Fredah
reacted to
Rickard_O's post
in the thread
with
Gilla
.
Käkade på Ketsarin flera gånger 2021, planen va att ta första middagen där! Nu hade vi flyt att maten i loungen var ätbar för en gångs...
Torsdag kl 17:38
Fredah
reacted to
gastronaut's post
in the thread
Klarna utmanar kreditkorten med nytt medlemskap som ger flygpoäng
with
Gilla
.
Man får tydligen 13-14 Hilton-poäng när man växlar 1 Klarnas cashback. Men om man köper poäng istället får man 21-22 istället när det är...
Torsdag kl 17:38
Senaste nytt
Toppen