Nya inlägg
Dagens inlägg
Aktivitetsflöde
Obesvarade trådar
Logga in
Bli medlem
Senaste nytt
Sök
Sök
Sök endast rubriker
By:
Forum
Nya inlägg
Search forums
Senaste nytt
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Menu
Logga in
Bli medlem
Install the app
Install
Senaste nytt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Senaste aktivitet
Senaste nytt
Nya inlägg
New resources
Nya statusuppdateringar
Senaste aktivitet
10 mest lästa inlägg
Qraze
reacted to
palmen's post
in the thread
Hälsningar från luften!!
with
Gilla
.
Alaskan erbjuder egen öl från Fremont och Starlink till alla ombord utan medlemskap.
7 Maj 2026
Qraze
reacted to
Johans00's post
in the thread
Hälsningar från luften!!
with
Gilla
.
Hej från en A321 på väg till andra sidan atlanten, måste säga att detta flygplan växer på mig, inte lika bra som A350 såklart men mysig...
7 Maj 2026
Qraze
reacted to
Patrik's post
in the thread
Hälsningar från luften!!
with
Gilla
.
Hälsningar från SK2679, champagnen är sval och starlink är snabbt!
7 Maj 2026
M.K
reacted to
Berkan's post
in the thread
Dubbla poäng från 29 till 31 maj 2026 på alla köp med SAS EuroBonus Mastercard Premium.
with
Gilla
.
För er med Iphones är ett tips att använda funktionen "Sätt in pengar" på erat apple konto i mobilen, det har funkat för mig tidigare...
7 Maj 2026
CJR
reacted to
Rickard_O's post
in the thread
Posta din utsikt! (Hotell)
with
Gilla
.
Hilton Hua Hin, trevlig utsikt från våning 16! Flyt med att få bo högsta våning 2/2 vistelser hittills, det gillar vi!
7 Maj 2026
Gus
svarade i diskussionen
Okända resmål långt bort för semester
.
@SeaPlanePilot var väl där för två år sedan? :cool: Har själv varit väldigt nyfiken på det.
7 Maj 2026
Gus
reacted to
Homer's post
in the thread
Okända resmål långt bort för semester
with
Gilla
.
Hm, det har gått 14 år sedan jag skrev det där och jag funderar fortfarande, någon som varit dit? Det dräller inte direkt av...
7 Maj 2026
Gus
reacted to
nissefalk's post
in the thread
Hotell Hoppa på Heathrow, Semi live...
with
Gilla
.
Så efter några timmar inne i London tog jag tunnelbana och buss tillbaka till Moxy för att hämta upp min väska. Bus 81 gick precis...
7 Maj 2026
Tobbe.O
reacted to
ResenärenLars's post
in the thread
Namn i Eurobonus-profil vs namn i passet?
with
Gilla
.
Jag ändrade för många år sedan efter några resor till USA. Det började med att jag fick problem vid incheckningen på hemresan. Och...
7 Maj 2026
Tobbe.O
reacted to
Dragzone's post
in the thread
Dubbla poäng från 29 till 31 maj 2026 på alla köp med SAS EuroBonus Mastercard Premium.
with
Gilla
.
Nu kom mejlet om anmälan för dubbla poäng.
7 Maj 2026
S
Sir Karlsson
reacted to
Rickard_O's post
in the thread
Posta din utsikt! (Hotell)
with
Gilla
.
Hilton Hua Hin, trevlig utsikt från våning 16! Flyt med att få bo högsta våning 2/2 vistelser hittills, det gillar vi!
7 Maj 2026
G
gneken
svarade i diskussionen
.
Om jag inte är helt ute och cyklar så kan man även använda detta saldo för köp på apple.se Man skulle alltså kunna ladda på lite för att...
7 Maj 2026
G
gneken
svarade i diskussionen
Ge bort guldkort som Eurobonus Diamond
.
Min uppfattning är att ger du direkt efter grace perioden så har de innevarande period + nästa. Så gjorde jag för min sambo nyss i maj...
7 Maj 2026
S
Swag_master
reacted to
eddo's post
in the thread
Boka Business med Mastercard premium
with
Gilla
.
Stämmer. Du bokar Business men bara behöver betala för Economy. Det är ingen uppgraderingaförmån utan en rabattförmån, dvs krävs att det...
7 Maj 2026
pswe
reacted to
zerem's post
in the thread
Namn i Eurobonus-profil vs namn i passet?
with
Gilla
.
En ytterligare datapunkt från mig. Jag har två förnamn, varav det andra är mitt tilltalsnamn. Jag har endast tilltalsnamnet (samt...
7 Maj 2026
Senaste nytt
Toppen