Nya inlägg
Dagens inlägg
Aktivitetsflöde
Obesvarade trådar
Logga in
Bli medlem
Senaste nytt
Sök
Sök
Sök endast rubriker
By:
Forum
Nya inlägg
Search forums
Senaste nytt
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Menu
Logga in
Bli medlem
Install the app
Install
Senaste nytt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Senaste aktivitet
Senaste nytt
Nya inlägg
New resources
Nya statusuppdateringar
Senaste aktivitet
10 mest lästa inlägg
margincallingbadger
reacted to
Budgetresenär's post
in the thread
Ryanair, inte vad jag trodde
with
Haha
.
På Köpenhamn Kastrup har Ryanair-gaterna stora fönster i solläge och när solen skiner känns det som att man är i ett växthus.
4 Maj 2026
B
Budgetresenär
svarade i diskussionen
.
På Köpenhamn Kastrup har Ryanair-gaterna stora fönster i solläge och när solen skiner känns det som att man är i ett växthus.
4 Maj 2026
margincallingbadger
svarade i diskussionen
.
Min respektive har familj i Tyskland och Ryanair flyger just till hennes stad från Arlanda, så för oss blir det ca. 5-10 resor dit per...
4 Maj 2026
SK989
svarade i diskussionen
AMEX: Fakturan är betald i tid - ändå påminnelseavgift
.
Har nu fått min faktura från Amex. Min betalning gjordes den 27:e (förfallodag) och enligt min bank är den bokförd på Amex bankgiro...
4 Maj 2026
A
airac
reacted to
M.K's post
in the thread
SAS Eurobonus Mastercard - har ni anpassat ert användande av kortet efter de nya villkoren infördes?
with
Gilla
.
Ja, skaffat Klarna Premium. Varierar mest mellan det och Plat+. Så kort kredittid med SAS MC nu och osäker på om det går att nolla...
4 Maj 2026
A
airac
reacted to
intuition's post
in the thread
SAS Eurobonus Mastercard - har ni anpassat ert användande av kortet efter de nya villkoren infördes?
with
Gilla
.
Försöker undvika allmänna inköp med kortet efter den 5.e i månaden. Köp från SAS åker fortfarande alltid på SEB-kortet eftersom jag...
4 Maj 2026
A
airac
reacted to
ante_77's post
in the thread
with
Gilla
.
Jag betalar när räkningen kommer. Det är precis som tidigare. Jag använder inte kortet för att skapa ett köputrymme som jag inte har...
4 Maj 2026
A
airac
reacted to
Rickard_O's post
in the thread
Har du blivit uppgraderad på Hilton?
with
Gilla
.
Hotell: Hilton Sukhumvit Bangkok Datum: Maj Bokat: King Junior Suite Uppgradering: King Executive Suite Status: HHG Rate: Prepaid typ en...
4 Maj 2026
Mr Basic
reacted to
Homer's post
in the thread
Tillgänglighet award flights med SAS efter 1 september 2024
with
Gilla
.
Alltså de där gnällspikarna som påstår att det inte finns platser i Business. Se här, lätt som en plätt, restips över jul för...
4 Maj 2026
A
airac
svarade i diskussionen
.
De är billiga av en anledning… du måste följa deras snäva regler till punkt och pricka eller betala för avsteg. Klarar man det, så är...
4 Maj 2026
Tonton
reacted to
Benjixx's post
in the thread
Rove lägger till SAS Eurobonus som transfer partner
with
Gilla
.
Testade Rove för första gången och det här är ju helt werid. Bokade en natt på Holiday Inn the niu i Karlsruhe, 23 till 24 april...
4 Maj 2026
Mr Basic
reacted to
011430121's post
in the thread
Plåta porslinet - mat i SAS Business inom Europa
with
Gilla
.
Dagens SK1812 BCN-ARN Köttet likadant som på långlinjerna ut från Skandinavien Jag tycker att det nu efter 6 månader med Business hos...
4 Maj 2026
F
Fredrik Staxäng
svarade i diskussionen
Namn i Eurobonus-profil vs namn i passet?
.
Jag bokade en resa på klm.com, och för att kunna lägga in Eurobonus-nummer behövde jag ändra min Eurobonus-profil till två förnamn...
4 Maj 2026
B
Budgetresenär
svarade i diskussionen
.
Jag har köpt många biljetter med Ryanair och har aldrig haft problem med betalningen (alltid frånvalt deras växlingskurs). Om man köper...
4 Maj 2026
Gus
reacted to
Rickard_O's post
in the thread
Businessclass.se loungen 2026
with
Gilla
.
Hilton Sukhumvit’s executive lounge, jag ser ett mönster! Dubbelpipigt i dryck och torr kyckling att tugga på både dag 1 och 2.
4 Maj 2026
Senaste nytt
Toppen