Senaste nytt

Workspaces by Hilton: Tjäna 10 000 bonuspoäng på första vistelsen

Räknas de som stays till att nå guld/diamond?

Verkar så, men innan ni åker till Söder så notera att kampanjen endast gäller på vissa marknader,

Rate is subject to rate details herein and the selected hotel’s booking terms and conditions. Rate is subject to availability at participating hotels & resorts within the Hilton Portfolio throughout the U.S., Canada and U.K.

Hilton Honors Perks While You Work
  • Hilton Honors Points towards free nights
  • Hilton Honors Stay Credit

Räknas de som stays till att nå guld/diamond?

Det står ”Hilton Honors Stay Credit.
Jag hade föreslaget dig att kontakta Hilton via chatten på deras hemsida för att få detta bekräftat.

• Free WiFi*
  • Free Bottled Water*
  • Executive Lounge Access*

Det står ”Hilton Honors Stay Credit.
Jag hade föreslaget dig att kontakta Hilton via chatten på deras hemsida för att få detta bekräftat.

• Free WiFi*
  • Free Bottled Water*
  • Executive Lounge Access*
tack, jag läste det men förstår inte riktigt vad stay credit betyder. Att jag får poäng men får jag en natt? Men får kontakta dom i så fall. Kostade 900 kr på Slussen

Jag hade föreslagit att man läser tråden på Flyer Talk om precis just den här kampanjen. Där har alla funderingar, framåt, bakåt, uppåt, neråt och ut-och-in redan diskuterats och klarlagts.

får jag en natt?
Ja, det är det som är ”stay credit” (1 natt + 1 stay).

Last edited:
Rate is subject to rate details herein and the selected hotel’s booking terms and conditions. Rate is subject to availability at participating hotels & resorts within the Hilton Portfolio throughout the U.S., Canada and U.K.

@Jonas C du kan väl själva vara först ute med tanke på att du befinner dig i länder som detta gäller för? ;) Läs ovan @Johanna så har du ditt svar gällande Slussen.

Ja, det är det som är ”stay credit” (1 natt + 1 stay).
tack för klargörandet. Jag har aldrig hängt på flyers talk.
Jag har en stay kvar tills jag får 5000 poäng på den kampanj de startade i slutet av förra året. I den får man också 2000 poäng per natt. Får jag då 17 000 poäng för det här eller går de inte att kombinera?

@Jonas C du kan väl själva vara först ute med tanke på att du befinner dig i länder som detta gäller för? ;) Läs ovan @Johanna så har du ditt svar gällande Slussen.
den här kom upp medan jag skrev min förra post. Ser nu vad du pekar på, missade det. Då faller min andra post. Men när jag sökte på Slussen så tyckte jag att dom hade dagpris. Därför trodde jag dom ingick

Såg det här nu när jag läste igenom villkoren.
Bonus Points do not count toward elite tier qualification.

den här kom upp medan jag skrev min förra post. Ser nu vad du pekar på, missade det. Då faller min andra post. Men när jag sökte på Slussen så tyckte jag att dom hade dagpris. Därför trodde jag dom ingick

Såg det här nu när jag läste igenom villkoren.
Bonus Points do not count toward elite tier qualification.

Det finns day rates på Slussen, det har väl nästan alla hotell. Men det är andra villkor:

Day Use Rates
Day use rates. Day use - no overnigth stay day rooms available from 9am to 6 pm only.

900kr kan du lika gärna stanna en natt. Jag tar med Mini Senator en natt nästa vecka. Han skriker efter en hotellövernattning ;)

Toppen