Skönt reportage!
T Tommy Palomäki Medlem 5 November 2012 #12 Tack för en trevlig läsning. Wizz hade ju iaf snyggare färger på sina reklam än RyanAir - sett bara bilder aldrig flugit själv.
Tack för en trevlig läsning. Wizz hade ju iaf snyggare färger på sina reklam än RyanAir - sett bara bilder aldrig flugit själv.
S stewigriffin Medlem 5 November 2012 #13 Wow! Det här är det bästa jag läst om GSE! Vore bra också om Wizz tog upp Wien rutten för helgresenärer.
Wow! Det här är det bästa jag läst om GSE! Vore bra också om Wizz tog upp Wien rutten för helgresenärer.
Anfield Medlem 25 December 2015 #14 Strålande reportage ! Som tur är har min fru inte hittat Wizz än !
MarSecLtd Medlem 25 December 2015 #15 Helt underbart reportage, hur kan jag ha missat denna tråd tidigare??!
TjudöBoy Medlem 25 December 2015 #16 MarSecLtd skrev: Helt underbart reportage, hur kan jag ha missat denna tråd tidigare??! Klicka för att utvidga... +1
MarSecLtd skrev: Helt underbart reportage, hur kan jag ha missat denna tråd tidigare??! Klicka för att utvidga... +1
Resenären Medlem 26 December 2015 #17 MarSecLtd skrev: Helt underbart reportage, hur kan jag ha missat denna tråd tidigare??! Klicka för att utvidga... + 1 Ett gott skratt denna tidiga julmorgon.
MarSecLtd skrev: Helt underbart reportage, hur kan jag ha missat denna tråd tidigare??! Klicka för att utvidga... + 1 Ett gott skratt denna tidiga julmorgon.
palmen Moderator 26 December 2015 #20 Känns som om vi borde bumpa några klassiska gamla reserapporter Alltid lika kul läsning