Homer
Medlem
Den svenska tidning som heter DN hade eventuellt inte tagit in en sådan debattartikel.![]()
"Tidningen för de finaste människorna bland oss svenskar"
Johan Hakelius
Den svenska tidning som heter DN hade eventuellt inte tagit in en sådan debattartikel.![]()
Ännu bättre, jag missade det. Snabbkurs 2x45 minuter - från galley till att sköta landning i Tromsö. Garanterad upptagning och examinering av alla sökande.
Transportminister. I Sverige hanteras motsvarande roll av infrastrukturministern.samferdselminister
Resebyrån Kiwi har den funktionen och den är inte begränsat till flygbolag utan tar även med bussresor ibland:Egentligen skulle jag kunna tänka mig något än mindre komplicerat, som att sökmotorn bara föreslår fungerande anslutningar (säg mellan 90-240min) och att man ändå ansvarar för anslutningen sjäöv om man reser med handbagage. Skulle vara skönt att kunna se en föreslagen resväg utan att behöva leka med ITA-matrix, eller kolla avgångstider och sammanställa i ett excel![]()
Resebyrån Kiwi har den funktionen och den är inte begränsat till flygbolag utan tar även med bussresor ibland:
Visa bifogad bild 115237
Den tipsar även om skiplagged och har en försäkring för det (Kiwi.com to assist customers in case of unreasonable lawsuits by airlines - Kiwi.com | Stories) och de har en garanti ifall du missar en anslutning. Om du söker med t ex Flygresor.se eller Sök efter billiga flygresor, hotell & hyrbilar | KAYAK så söker du automatiskt hos Kiwi också.