Hade eventuellt kunnat om dom frågade mig, men inte fått något sen maj Poängen hade nog varit bra för någon som behövt en liten MR på 2800 nivåpoäng
På den tråden, jag undrar ifall någon person nånsin nått Pandion-nivå (eller motsvarande på annat flygbolag) genom att vara OBC..
Hade eventuellt kunnat om dom frågade mig, men inte fått något sen maj Poängen hade nog varit bra för någon som behövt en liten MR på 2800 nivåpoäng
På den tråden, jag undrar ifall någon person nånsin nått Pandion-nivå (eller motsvarande på annat flygbolag) genom att vara OBC..
Signade ju upp för den här tjänsten när jag var egenföretagare då var det lättare att frigöra sin egna tid.
Nu är jag mest med för att se vad som dyker upp men borde kanske gå ur hela grejen.
Signade ju upp för den här tjänsten när jag var egenföretagare då var det lättare att frigöra sin egna tid.
Nu är jag mest med för att se vad som dyker upp men borde kanske gå ur hela grejen.
Hur kan inte alla få förfrågan som är med i den där Whatsappgruppen? Jag fick privat DM först men när jag inte kunde gick den direkt ut i gruppen.
Jag brukar hoppa in och läsa i denna tråd när den bubblat upp till ytan, men nu såhär med 245 inlägg i tråden kan jag inte komma ihåg att någon härifrån farit på ett uppdrag. Men skam den som väntar på något sött sa grävlingen. Snart får vi ett napp.
Jag lyckades få London kuriren. Fick sitta 3 timmar i bagage claim eftersom importdokumentationen inte var klar. Blev dessutom ombokad till ett senare flyg hemåt.