Senaste nytt

Wien, SAS Plus (Lounge samt Austrian - kabin?)

Operating carrier avgör, så i Wien bör det vara Austrians egna lounge du kommer in i. Övriga *A släpper i allmänhet bara in *A Gold-resenärer om du flyger business med anant bolag, såvida de inte har avtal. Eftersom Austrian har en egen lounge så har de med största sannolikhet inte avtal med övriga lounger för sina businessresenärer.

Tack. Skönt att man kan lita på detta forumet som gång efter annan bevisar att man har mer kunskap än flygbolagspersonalen själva har.
Jag är genuint tacksam!

Vol

Kolla på mejlet med subject "Electronic Ticket Itinerary and Receipt from SAS" från no-reply@flysas.com i pdf:en som bifogas är är det tre rader per flight.

Bokningsklass är bokstaven du letar efter.

Tack, då det är en ombokning just hemresan ser faktiskt det mailet inte ut som det brukar. Däremot gjorde jag så nu att jag loggade in på Austrian's hemsida med mitt bokningsnummer och där står klart och tydligt att jag flyger Business Flex från Wien så jag anser att det nu är dubbelt bekräftat vad som gäller. Ska bli kul! Har hört lovord om Austrians catering som ska vara bra för att vara "Europa business". :)

Vol

Toppen