stewigriffin
New member
Nope.AHO skrev:New York JFK?Klicka för att utvidga...
Mitt nästa fly är försenat pga trasig flygplan.
Här brukar finnas mycket folk som kan läsa sagan om lilla ädelärvingen skriven av en pilot utan översättning.
Nope.AHO skrev:New York JFK?Klicka för att utvidga...
Piloten måste vara "Saint-Exupéry", så Quebec?stewigriffin skrev:Här brukar finnas mycket folk som kan läsa sagan om lilla ädelärvingen skriven av en pilot utan översättning.Klicka för att utvidga...
Nope, men risken är stor att jag besöker IAD idag.MarcusC skrev:Vart tusan är du... nu har vi ju snart täckt alla kontinenter...Washington IAD då?Klicka för att utvidga...
Jag ska till jobbet på måndag.Jacob skrev:BombayKlicka för att utvidga...
Haha!stewigriffin skrev:Jag ska till jobbet på måndag.Klicka för att utvidga...
stewigriffin skrev:Nu anlände jag med direkt flyg till flygplats vars namn inkluderar ord som har inget med staden att göra men påminner om en överste och kycklingar.Klicka för att utvidga...
Skulle kunna fungera. Tunnlar och terminaler finns det gott om, terminal 1 har en Senator lounge och fransmännen är tokiga i "den lille prinsen".AHO skrev:Paris CDG?Klicka för att utvidga...
Bra gissning, men om han boardar nu?..en flight med internet?... inga såna avgångar CDG en sen lördagkväll...jag tror han är nånstans på andra sidan atlanten...vilka bolag har intenret i US? Jag kan bara Jetblue och vissa AA flighter?Jacob skrev:Skulle kunna fungera. Tunnlar och terminaler finns det gott om, terminal 1 har en Senator lounge och fransmännen är tokiga i "den lille prinsen".Klicka för att utvidga...
Delta har också internet onboard inom USA.MarcusC skrev:vilka bolag har intenret i US? Jag kan bara Jetblue och vissa AA flighter?Klicka för att utvidga...