Senaste nytt

We've teamed up with A Minecraft Movie!

Brandten

Medlem
Lite konstig (läs snål) kampanj att skicka ut.

Om man bokar en hotellnatt och bor hos Scandic under perioden är man med i UTLOTTNINGEN av att få titta på filmen?

Exciting news! As lovers of adventures and epic escapes, we’ve teamed up with A Minecraft Movie to bring you something special!

To celebrate this thrilling new movie hitting theaters on April 4, we're offering you a chance to win an unforgettable trip for four to Wales!

Stay with us and enter for your chance to win a trip for four to Wales and even more prizes!

How to Enter:
  • Sign in to your Scandic Friends profile
  • Activate the campaign code MINECRAFTMOVIE
  • Book & stay between 25 Feb – 30 April 2025
  • Sign up for the lottery before your stay by 24 March 2025
So what are you waiting for? Your dream adventure starts here!

Nja...

1:a pris: Resa till Wales för hela familjen* (*Resa till Wales för 4 personer för 3 nätter inkl. hotellövernattning och aktiviteter. )
2:a pris: Värdecheck som gäller för en fri övernattning på ett Scandichotell (10 vinnare kommer att dras)
3:e pris: 10 000 friendspoäng på ditt Scandic Friends-konto (20 vinnare kommer att dras)

En resa till Wales är inte så pjåkigt kan jag tycka. Läs mailet igen, står ju att man tävlar om en resa för att fira att filmen ska få premiär - inte att du ska vinna en biobiljett till premiären. Jag får dessvärre inte delta per villkoren...

Nja...

En resa till Wales är inte så pjåkigt kan jag tycka. Läs mailet igen, står ju att man tävlar om en resa för att fira att filmen ska få premiär - inte att du ska vinna en biobiljett till premiären. Jag får dessvärre inte delta per villkoren...
Oj vilket generalmisstag av mig att missa det. Såg ju plötsligt kul ut. *sorry *. :)

Toppen