Senaste nytt

Weekend Sydamerika med Lufthansa F – med väska på vift

Mycket kul rapport. Jag hade också härliga Buenos Aires som destination på mitt senaste äventyr:
Senator: ut på tur igen... ensamt | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Tyckte att Don Julio var strået vassare än La Cabrera, och med lite tid för reflektion håller jag med @hendberg att La Cabrera är lite "showigt"
Senator: ut på tur igen... ensamt | Sida 7 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Senator: ut på tur igen... ensamt | Sida 7 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Bra rapport!

Nu fick jag förklaringen till varför Uber inte fungerade i BsAs, tänkte aldrig på att det kan ha med betalningssättet att göra. Fick höra att på Aeroparque (den andra flygplatsen i BsAs) får de i princip bilen vandaliserad om de dyker upp...

Bra rapport!

Nu fick jag förklaringen till varför Uber inte fungerade i BsAs, tänkte aldrig på att det kan ha med betalningssättet att göra. Fick höra att på Aeroparque (den andra flygplatsen i BsAs) får de i princip bilen vandaliserad om de dyker upp...
Precis, vi fick höra det med. Ingen lek där nere...

Grym rapport, tack så mycket!! Föredrar 747-8 mot 340-600 med LH F, men är ju en smaksak. Servicen är ju det som avgör i slutändan, som du skriver.

Tack för en rolig rapport.

I Uruguay ska man som innehavare av utländskt kredit/debitkort inte betala kontant på restauranger etc... Betalar du med kort så drar de av 22% på notan. En tillfällig lag som förlängs ett år i taget för att locka turister.

Fattade först ingenting när jag blev bjuden på restaurang i Montevideo och sen skulle betala hela notan... :)

Toppen