Senaste nytt

Weekend i Gdansk! Tips och trix?!

Susse24

Medlem
Hej!

Åker till Gdansk på torsdag-måndag, finns det några måsten att göra där :)? Tar tacksamt emot tips.

Åker även Sas plus, finns ngn lounge i gdansk?

Tack på förhand,
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Mr Basic

Medlem
Hej!

Åker till Gdansk på torsdag-måndag, finns det några måsten att göra där :)? Tar tacksamt emot tips.

Åker även Sas plus, finns ngn lounge i gdansk?

Tack på förhand,


Två riktigt bra museer.
 

M.K

Medlem
@Susse24
-Endast PP lounge i GDN, ej tillgång längre, har provat innan mitt PP visades, gör alltid det av nyfikenhet.
-Tillgång till Fast track GDN
-Ät och drick innan sista flight då de ej har servering på sträckan CPH-GDN. Enbart kaffe ombord.

De har en stor galleria, Forum Gdansk, en liten bit utanför centrum, kostar ca 25kr med Uber dit. Värt ett besök kanske om Ni vill shoppa lite. Trevligt centrum annars med massor av restauranger mm.
 

jerixon

Medlem
inte speciellt lång promenad från Centrum dit iof.
Brukar knalla bort dit :)

För bra käk finns det en massa bra, men en foodcourt som ligger precis Bredvid Radisson Suites Gdansk brukar vi alltid besöka. (Vi bor oftast på det hotellet)
@Susse24
-Endast PP lounge i GDN, ej tillgång längre, har provat innan mitt PP visades, gör alltid det av nyfikenhet.
-Tillgång till Fast track GDN
-Ät och drick innan sista flight då de ej har servering på sträckan CPH-GDN. Enbart kaffe ombord.

De har en stor galleria, Forum Gdansk, en liten bit utanför centrum, kostar ca 25kr med Uber dit. Värt ett besök kanske om Ni vill shoppa lite. Trevligt centrum annars med massor av restauranger mm.
 

FF#1

Medlem
@Susse24
-Endast PP lounge i GDN, ej tillgång längre, har provat innan mitt PP visades, gör alltid det av nyfikenhet.
-Tillgång till Fast track GDN
-Ät och drick innan sista flight då de ej har servering på sträckan CPH-GDN. Enbart kaffe ombord.

De har en stor galleria, Forum Gdansk, en liten bit utanför centrum, kostar ca 25kr med Uber dit. Värt ett besök kanske om Ni vill shoppa lite. Trevligt centrum annars med massor av restauranger mm.

PP loungen är rätt bra dessutom
 

M.K

Medlem
@jerixon helt korrekt, men lat efter några Hiltondrinkar och gillar min Uber cashback ;-)

@FF#1 jag håller med om loungen vad gäller drycker, bemannad bar är alltid trevligt.
 
Last edited:
Toppen