Då synd vi på Åland sista helgen i April?På tal om poker som du nämner att du spelar, spelar även jag ganska friskt. Har svårt att glömma en sat till PCA Adventure i Bahamas som jag lirade för ett tag sen.
2 betalda platser, vart kommer man? Givetvis 3:a på en badbeat utom denna värld ala *stars*. Då var det nära att saker började hagla
Jag har inte vunnit några resor men jag har vunnit lotto under resan.
För många år sedan handlade jag på Tesco Lotus(det är deras motsvarighet av ICA/Coop) i Thailand och man fick lotto för en viss summa man handlat.
Jag vann en cykel men jag kunde inte ta med cykeln hem till Sverige så gav jag bort den till dörrvakten på Tesco Lotus. Han var jätteglad för cykeln.![]()
Ännu mera OT: Jag såg den i Bangkok på en galleria (Siam Paragon) och då var den på engelska och i 4D.Lite OT igen.
När jag var i Bangkok sist vann jag ett par biobiljetter till "The Hobbit: The Desolation of Smaug" med lotterikuponger efter jag handlade lite kläder på en galleria. Jag blev glad då hade jag inte sett filmen än och jag gick till biografen.
Ännu mera OT: Jag såg den i Bangkok på en galleria (Siam Paragon) och då var den på engelska och i 4D.