Jaws skrev:"•Sätt in din lön, pension, studiemedel eller motsvarande på ditt Allt i Ett-konto."Det står inte att du måste sätta inhelalönen...så jag tror det går att runda alltså!Jag har som andra här på forumet avtal med flera andra banker så det kan knappast vara ett större problem.Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:Har också fått den, och också med varianten 50%. Synd - jag hade hellre tagit den med poängen...Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:Läser du noggrannare så står det någonstans att du måste sätta in 7k/månad.Klicka för att utvidga...
Jaws skrev:Som sagt sätt in 7kkr/mån så länge det behövs om du vill ha "din" radJag vet inte vad "paketet" kostar men det är alltid roligt att resa!Nu har jag tid att skriva lite då en skuren maskin har sänkt hela min arbetsplats. Akuthjälp är på språng!!Klicka för att utvidga...
Fredrik skrev:EBG och har inte fått erbjudandet. Nåja, jag drar slutsatsen att de inte tycker jag är värd besväret.Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Jag gillar initiativet för med detta men utförandet lämnar lite övrigt att önska.Att ha Skandia bank i mitten gör att 4 möjliga bingo direkt blir omöjliga för oss som redan är mer eller mindre låsta till en bank av olika skäl, avtal eller fördelaktiga förmåner. Det kostar mer än det smakar helt enkelt.Klicka för att utvidga...
PILOTEN skrev:Jag får aldrig några erbjudanden. Inte senaste två åren iaf. EBG sedan ett antal år med mellan 20- 150k EB på kontot beroende på uttag. Jag kanske ska sluta flyga med SAS och se om de börjar dyka upp på mailen då?Jag är ärligt talat irriterad på SAS - jag kan förstå att ni skapat en algoritm för att välja målgrupp och maximera effekten - men tänk på att ni skapar irritation hos oss frekventa resenärer som konstant hamnar utanför urvalet.Klicka för att utvidga...
Christian R skrev:Stadig ikke noget Bingo i min inbox.... Hvordan ser det ud for jerAgöogoermen?Klicka för att utvidga...