NotRyan skrev:Fortfarande ingen bingomöjlighet för mig....Klicka för att utvidga...
Agö Christian RNotRyan skrev:Fortfarande ingen bingomöjlighet för mig....Klicka för att utvidga...
Nej då, inte alls, jag är EBB och har fått 2:1. Det är troligare att det har betydelse hur många "duttar" man redan har klarat av (jag har fem duttar/en rad redan från start).Lifestyle skrev:Som EBG får du 2:1. Som EBB erbjuder man poeng. Inte säker på EBS. Troligen bara innom Sverige.Klicka för att utvidga...
rob74 skrev:Inget i min mailbox...Jag har nog för mycket poäng.Klicka för att utvidga...
Skaffa ett till hushåll, allt för poängen!Statstjänstemannen skrev:Jag har redan bundit mitt elavtal i tre år så det blir svårt att få full bricka...Klicka för att utvidga...
Jaws skrev:Edit; efter ca 5 minuter i kön så får jag besked; Kampanjen har slumpmässigt urval, case closedoch inga förmildrande omständigheterIngen kan göra något...Klicka för att utvidga...
SAS404 skrev:Skaffa ett till hushåll, allt för poängen!Klicka för att utvidga...
fly4fun skrev:Måste säga att jag fattar inte hur SAS tänker. Jag är väl för fasiken Eurobonus medlem som alla andra? Varför ska inte jag få ta del av några kampanjer? Senaste året har jag sett hur kampanj efter kampanj bara passerat. Man tappar helt suget för Eurobonus när man blir behandlad så här.Klicka för att utvidga...
Jaws skrev:I samtalet tog jag upp frustrationen om att missa vissa/flera kampanjer att detta skapar snarare badwill i flera fall. Jag hänvisade till att läsa i detta forum! här svarade både chatt och EB att deras datorer kan inte gå in på sidanDärtill frågade jag om det finns en PR-avdelning på EB som vi kan framföra vår kritik samt förslag till - svaret var; vi vet inte...Klicka för att utvidga...
Statstjänstemannen skrev:Ja, det kanske får bli en sommarstuga för poängens skull!Klicka för att utvidga...
Aurora skrev:Bare å slutte å være på businessclass.se det...Hadde du ikke vært her, hadde du aldri kjent til dette tilbudet og vært dertil irritasjonsfri. At du tar et valg om å være aktiv på dette forumet er jo sånn sett ikke SAS' feil, er det?For å snu på detKlicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Du bör betänka att du inte pratade med SAS, utan med medarbetare på kundtjänstföretaget Sykes i Sveg, och att dom många gånger inte vet nämnvärt mer än en spåkärring har vi konstaterat många gånger. Jag skulle hellre kanalisera frågor genomMartin Björnströmså vi får svar av någon som verkligen är informerad.Mvh/NotRyanKlicka för att utvidga...