D
Deleted member 4971
Guest
Skaffa ett till hushåll, allt för poängen!Jag har redan bundit mitt elavtal i tre år så det blir svårt att få full bricka...
Skaffa ett till hushåll, allt för poängen!Jag har redan bundit mitt elavtal i tre år så det blir svårt att få full bricka...
Edit; efter ca 5 minuter i kön så får jag besked; Kampanjen har slumpmässigt urval, case closed
och inga förmildrande omständigheter![]()
Ingen kan göra något...
![]()
Skaffa ett till hushåll, allt för poängen!
Måste säga att jag fattar inte hur SAS tänker. Jag är väl för fasiken Eurobonus medlem som alla andra? Varför ska inte jag få ta del av några kampanjer? Senaste året har jag sett hur kampanj efter kampanj bara passerat. Man tappar helt suget för Eurobonus när man blir behandlad så här.
I samtalet tog jag upp frustrationen om att missa vissa/flera kampanjer att detta skapar snarare badwill i flera fall. Jag hänvisade till att läsa i detta forum! här svarade både chatt och EB att deras datorer kan inte gå in på sidan
Därtill frågade jag om det finns en PR-avdelning på EB som vi kan framföra vår kritik samt förslag till - svaret var; vi vet inte...
Ja, det kanske får bli en sommarstuga för poängens skull!
Bare å slutte å være på businessclass.se det...Hadde du ikke vært her, hadde du aldri kjent til dette tilbudet og vært dertil irritasjonsfri. At du tar et valg om å være aktiv på dette forumet er jo sånn sett ikke SAS' feil, er det?
For å snu på det
![]()
Du bör betänka att du inte pratade med SAS, utan med medarbetare på kundtjänstföretaget Sykes i Sveg, och att dom många gånger inte vet nämnvärt mer än en spåkärring har vi konstaterat många gånger. Jag skulle hellre kanalisera frågor genom Martin Björnström så vi får svar av någon som verkligen är informerad.
Mvh
/NotRyan