Senaste nytt

Vinn upp till 30 000 Extrapoäng i EuroBonus Bingo!‏

Jag fick "bingobrickan" som EBB med (numera) knappt några poäng på kontot. Inte direkt jätteimponerad. Jag kommer inte att exempelvis engagera mig med en ny bankrelation för 3000 poäng eller en dryg biobiljett om man vill se det så.

Att ni med runt 500 K poäng inte får något erbjudande är väl inte så konstigt. Ni behöver inget... ;)

"•Sätt in din lön, pension, studiemedel eller motsvarande på ditt Allt i Ett-konto."
Det står inte att du måste sätta in hela lönen... :cool: :rolleyes:

så jag tror det går att runda alltså!
Jag har som andra här på forumet avtal med flera andra banker så det kan knappast vara ett större problem.

Läser du noggrannare så står det någonstans att du måste sätta in 7k/månad.

Inget här heller. Utan EB-erbjudande i två dagar försmäktar vi på denna öde ö...

EBD, 29k på kontot (men har använt 290k under de senaste 12 månaderna). Hade nog haft full bingobricka från start iofs. :)

EBS, 40k på kontot. Inget här heller, undrar om de skickat ut alla mail och det alltså är kört, eller om det finns ett uns av chans kvar :(

Jag får aldrig några erbjudanden. Inte senaste två åren iaf. EBG sedan ett antal år med mellan 20- 150k EB på kontot beroende på uttag. Jag kanske ska sluta flyga med SAS och se om de börjar dyka upp på mailen då?

Jag är ärligt talat irriterad på SAS - jag kan förstå att ni skapat en algoritm för att välja målgrupp och maximera effekten - men tänk på att ni skapar irritation hos oss frekventa resenärer som konstant hamnar utanför urvalet.

Har också fått den, och också med varianten 50%. Synd - jag hade hellre tagit den med poängen...

Jag fick också den med chans att vinna poängrabatt till lite europeiska resmål. Är en ruta bort till flera raders "bingo" men det känns lätt skrattretande att jag typ skulle byta bank för "chansen" att "vinna" halva priset på en Rom-resa. Bättre kan ni SAS! =)

En provprenumeration på Dagens Industri. En tank på Preem. Ger mig tre rader och 9000 poäng. Lättförtjänt.

Toppen