Senaste nytt

Vinn manschettknappar från BusinessClass

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag väljer att klä mig snyggt passar ändast det bästa. Förnärvarande ser kostym och skjorta utmärkt ut men det ser onekligen konstigt ut då jag inte har det bästa att knäppa skjortärmarna med.

Ska på new york resa och fira 2-års dag med tjejen på jean-George. Skulle ju sitta fint med nya fina plan på ärmarna till middagen :)

Jag har faktiskt inga manschettknappar och inget speciellt tillfälle att använda dom på som ja komma på nu på studs :)

Däremot skulle 4st businessclass taggar inte sitta fel då ja inte haft möjlighet att hitta några sådana i lounge under året som varit.

Manchettknappar har jag, men har aldrig lyckas få tag i några Businessclass taggar i loungen på CPH. Varje gång har de varit slut, har börjat ge upp hoppet att få se dom i verkligheten någon gång :)

Jag skulle ge dem till min sambo, som älskar roliga och annorlunda manschettknappar. Han skulle få premiäranvända dem på kräftskivan i september!

Skulle bära dem med högt huvud på BC träffar, och självsäkerheten med dessa manschettknappar skulle överskugga alla tokiga inlägg som jag har gjort på forumet som jag skäms över.
Vad skönt det var att få drömma ett tag nu tillbaka till verkligheten och redigera senaste inlägget, som inte blev så bra.

Jag får utstå många gliringar av vänner och kollegor för att jag kommit ut som poängofil (enligt mig baserade på beundran). Knapparna skulle vara en långfinger till dem.

Dessutom är jag med i tävlingen för att vinna taggar! Jag plockade en i loungen på Landvetter men gav en likasinnad kollega den i födelsedagspresent (han blev överlycklig) så nu är jag utan.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen