Senaste nytt

VINN 2 x BUSINESS CLASS BILLETTER WORLDWIDE MED BusinessClass.com!!!

dashboard

Administrator
Hei Kjære venner! :) Nå har vi en competition med riktig, riktig bra prize. Deltakere kan vinne 2 x Business Class tickets WORLDWIDE!!!

Videre kan du øke dine sjanser for å vinne, ved å dele konkurransen med dine venner og kjente. The more, the merrier!

Gå inn på www.BusinessClass.com/WIN for å delta!

Vi håper noen her fra forumet vinner reisen. ;)På siden får man info om terms & conditions.

Lykke til,
Dashboard


image.png
 

Brandten

Medlem
Hei Kjære venner! :) Nå har vi en competition med riktig, riktig bra prize. Deltakere kan vinne 2 x Business Class tickets WORLDWIDE!!!

Videre kan du øke dine sjanser for å vinne, ved å dele konkurransen med dine venner og kjente. The more, the merrier!

Gå inn på www.BusinessClass.com/WIN for å delta!

Vi håper noen her fra forumet vinner reisen. ;)På siden får man info om terms & conditions.

Lykke til,
Dashboard


Visa bifogad bild 138541
Kul med tävling men.... deadline 31 dec 2023
 

Hachans

Medlem
Kul med tävling men.... deadline 31 dec 2023

Måste först finansiera vinsten med annonserna på forumet! :)

Och jag rekommenderar att läsa igenom villkoren ordentligt. Utöver det uppenbara att man behöver spamma sina kompisar etc så är asterixen* vid anywhere spännande.

Man får önska sig destination men man kan bara åka dit om de lyckas boka in en där. Och man ska önska långt innan för att öka chansen att få åka dit och man får inte bestämma routingen. Så det låter nästan som att det är någon som bokar med sina poäng. :)

Dessutom funderar jag på hur den här vinstskatten ska betalas (om den finns) och hur den i så fall påverkas av att företaget finns i Norge.
 

Brandten

Medlem
Måste först finansiera vinsten med annonserna på forumet! :)

Och jag rekommenderar att läsa igenom villkoren ordentligt. Utöver det uppenbara att man behöver spamma sina kompisar etc så är asterixen* vid anywhere spännande.

Man får önska sig destination men man kan bara åka dit om de lyckas boka in en där. Och man ska önska långt innan för att öka chansen att få åka dit och man får inte bestämma routingen. Så det låter nästan som att det är någon som bokar med sina poäng. :)

Dessutom funderar jag på hur den här vinstskatten ska betalas (om den finns) och hur den i så fall påverkas av att företaget finns i Norge.
Det löser sig nog (vinstskatt och routing och allt...). Nu är jag på plats 13
 

bnr

Medlem
Och jag rekommenderar att läsa igenom villkoren ordentligt. Utöver det uppenbara att man behöver spamma sina kompisar etc så är asterixen* vid anywhere spännande.
Hahaha, spännande indeed.

Prize

The winner will receive two complimentary Business Class tickets from anywhere in the world to anywhere in the world. The tickets will be booked by BusinessClass.com AS on behalf of the winner following agreement on origin, destination and dates. BusinessClass.com reserves the right to determine the airline and routing. The winner is encouraged to request the tickets as far in advance as possible in order to facilitate the booking. The winner must submit copies of the passports of the two passengers to ensure that names on the tickets are correctly spelled and identical to the passports. The two tickets must be used by two passengers travelling together on the same flights throughout the journey. At the discretion of BusinessClass.com AS, the tickets may or may not be eligible for accrual of loyalty program miles or points. Similarly, the tickets may or may not include benefits such as lounge access or advance seating. Once booked, the tickets are non-refundable and may not be changed. Each ticket may have a maximum value of €2,500 including taxes and surcharges. If a more expensive ticket is requested, BusinessClass.com may accommodate this request based on the winner paying the fare difference. If a cheaper ticket is booked, the winner may not claim any remaining value up to €2,500 per ticket.
 
Lite som ett pyramidspel .

Borde väl inte vara bokat med poäng, för visst kan man bara samla poäng som privatperson och inte som företag (även i Norge)?
 

Hachans

Medlem
Jag gissar att de högt upp med fler poäng får fler lotter i dragningen? Dvs de har större chans att vinna.

Ja, jag antar det.

Det är ju tänkbart att de från vissa bolag kan köpa/få biljetter i ”icke kommersiell” bokningsklass som ej ger poäng? Typ sådana klasser som används för personalbiljetter.
Ochams razor gör att jag tror det helt enkelt är så att det sitter en privatperson som har poäng på kontot och sköter bokningen. Businessclass är ju bara en aggregator som skickar folk med affiliatelänkar som dessutom inte fungerar i webbläsare som har do not track eller annonblockerare på, så de kvalificerar sig nog inte för ID-rabatter eller liknande.
 
Toppen