Senaste nytt

Ving.se ”Normalt att behöva vänta på sin e-ticket

micke

Medlem
Enligt google är det Command+F som gäller för att göra en textsökning.
Tack! Nu funkade det. Får dock inte fram någon ny info. Men som sagt stort tack för hjälpen.
Men bör jag ana att det är nåt skumt när man inte skickar ut en e-ticket förrän 14 dagar innan avresa och när man inte får fram nåt på den sexsiffriga/bokstäver-koden.
Tänker att Ving borde vara ett pålitligt företag.
 

JacobGBG

Medlem
Nu visar jag iofs. min oerhörda datakunskap helt öppet på nätet men det händer inget när jag försöker med det kommandot. Försökte även med command u eftersom det är en Mac.
Blir kanske att försöka ringa Turkish och se om det går att få fram den vägen.
Tack för all hjälp!

Men fetning. Det verkar som detta bolag är en leda att ha att göra med när det gäller att få fram giltigt PNR rent allmänt.
 

Tamas

Medlem
Kan det vara så att Ving köper gruppbiljett eller på något annat sätt utan namn, reservationer kommer och går men 14 dagar innan skickar dem in namn och detaljer till Turkish och får biljetten. Isf är det kanske inte oseriöst men väldigt ovanligt...
 
Jag tror snarare att Ving vill att man köper extratjänsterna (extra bagage, sätesväl, etc) hos dem. Så fort man får Turkish Airlines PNR-nummer borde man kunna gå direkt till Turkish Airlines webbsida och köpa extratjänsterna där, till ett lägre pris. De flesta vill nog köpa extratjänsterna så fort som möjligt (i synnerhet sätesval).
 
Toppen